علت رشد های عجیب پولکادات

دلایل رشد اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

 

پولکادات در این هفته به دلیل تغییر روند صعودی بازار ارز دیجیتال در حال افزایش بوده است. در واقع، همین موضوع با افزایش دو رقمی ثبت شده توسط DOT مشخص شد. بسیاری این احساس بازار را نتیجه «گزیدن اخبار ادغام» می‌دانستند، اما پولکادوت دلایل خاص خود را دارد.

به نظر می رسد که تحولات در اکوسیستم به شبکه رو به رشد نیز کمک کرده است. علیرغم کاهش ۱.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، DOT در زمان انتشار ۹.۴۶ دلار ارزش داشت، با افزایش هفتگی ۱۱.۷۵ درصد.

یکی از دلایل رشد پولکادوت، زمینه سازی برای یک پایه قوی است. در حال حاضر، پولکادات پنجمین خزانه داری بزرگ DAO را با ارزش ۴۴۰.۱ میلیون دلار تجهیز می کند. طبق داده‌های DeepDAO، Polkadot از Uniswap (3.9 میلیارد دلار)، BitDAO (1.6 میلیارد دلار)، Gnosis (1.36 میلیارد دلار) و Lido (453.9 میلیون دلار) و این نشان از عقب ماندگی این ارز است.

Polkadot Insider همچنین ادعا می کند که پولکادات در ۳۰ روز گذشته در بین زنجیره های برتر از نظر نرخ بهره در رتبه سوم قرار گرفته است. با نرخ بازگشت سرمایه بیش از ۴۰ درصد، پولکادوت درست پشت سر پیشروهای صنعت اتریوم (۶۶.۱۶ درصد) و Avalanche (51.78 درصد) قرار دارد.

منبع: Polkadot Insider

منبع: Polkadot Insider

طبق آخرین داده‌های مساری، پولکادات همچنان سبزترین بلاک چین است. بیان کرد

پروتکل‌ها از طریق برنامه‌ریزی‌های اساسی برنامه‌نویسی و تأمین مالی پروژه‌های جبران کربن، به طور فعال این عیب آسیب رساندن کریپتو به سیاره را از بین می‌برند.»

به زبان ساده، پولکادوت آخرین اتهامات صنعت کریپتو را به سمت جنبش انرژی سبز هدایت می کند.

منبع :Messari

منبع :Messari

Polkadot اخیراً پس از اعلامیه های اخیر پاراچین خود – Bifrost نیز فعال بوده است. تا ۱۰ آگوست، بیش از ۱۸۰,۰۰۰ KSM در Bifrost SLP (پروتکل نقدینگی استکینگ) شریک شده بود. این پروتکل نقدینگی در همه جا را با دوره بازخرید ۷ روز ارائه می دهد. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهند بازخرید را لغو کنند. TVL vKSM نیز اخیراً به ۱۴.۴۱ میلیون دلار رسیده است که باعث تقویت بیشتر Bifrost در حال حاضر شده است.

این تحولات در ۱۲ اوت به موجی از شایعه پراکنی رسانه های اجتماعی در اطراف پولکادوت دامن زد. این موضوع در نمودار حجم اجتماعی مشهود بود، با ثبت همان رکورد ماهانه ۸۷.

با این حال، از آن زمان به بعد، با غوغای اجتماعی که تمرکز خود را به افزایش اخیر اتریوم معطوف کرده است، این معیار در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

منبع : Santiment

منبع : Santiment

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx