کریپتو در توییتر

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 390 نفر

هفته جاری در کریپتو چه گذشت؟

هفته ادغام بود، تغییرات اساسی اتریوم که مدت ها در انتظار آن بودیم بدون هیچ مشکلی نهایی شد، اما هیچ هجوم ناگهانی سرمایه نیز وجود نداشت. قیمت اتریوم در روز پنجشنبه، روز ادغام، در واقع با ۸ درصد کاهش به زیر ۱۵۰۰ دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۳۷۶ دلار معامله می شود که حدود ۲۲ درصد ارزان تر از یکشنبه گذشته بود.

یک روز قبل از ادغام، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نموداری را از etherchain.org به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد نرخ هش شبکه، علی‌رغم پیش‌بینی‌های منفی برخی پیش‌بینی‌کنندگان، ثبات خود را حفظ کرده است.

روز بعد، پنجشنبه، بوترین این خبر را منتشر کرد که انتقال شبکه به اثبات سهام کامل شده است.

Beeple، هنرمند دیجیتالی مجموعه NFT اش “EVERYDAYS: THE FIRST 5000 DAYS” به قیمت بی سابقه ۶۹.۳ میلیون دلار از طریق حراج کریستی فروخت.

یک توسعه دهنده بلاک چین به نام Miguel Piedrafita گفت که پس از ادغام، اتریوم از لحاظ انرژی ۹۹.۵ درصد کارآمدتر بود و بسیار سبزتر از یک شرکت فناوری معمولی شد.

این ارتقا حتی اندکی از پیش بینی های انرژی اتریوم فراتر رفت. گزارشی که در آن روز از موسسه رتبه‌بندی کربن کریپتو (CCRI) منتشر شد، به سفارش شرکت نرم‌افزار اتریوم محور ConsenSys، ادعا می‌کند که اتریوم اکنون تقریباً ۹۹.۹۹ درصد انرژی کمتری پس از ادغام مصرف می‌کند.

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران سابق اتریوم، که اکنون ریاست کاردانو را بر عهده دارد، شوخ طبعی اش گل کرد . او یک الگوی رفتاری منتشر کرد که ادغام را به یک کابوس تشبیه کرد. وقتی شخصی در توییتی از او پرسید که فناوری کاردانو در مقایسه با اتریوم در چه جایگاهی قرار دارد، هاسکینسون نیز پاسخ داد که اتریوم در حال استفاده از اسلشیگ است که این واقعا بد است.

(Crypto slashing یک ابزار پروتکل اثبات سهام برای جلوگیری از رفتار بد و پاسخگویی بیشتر اعتبارسنج ها است. آنها به حفظ امنیت شبکه کمک می کنند زیرا یک اعتبار سنج می تواند از همان گره برای تأیید بلوک ها در زنجیره های مختلف یا در زنجیره اشتباه بدون اعمال جریمه استفاده کند.)

شرکت اطلاعاتی بازار کریپتو سنتیمنت، نسبت به متمرکز شدن سهام اتریوم پس از ادغام هشدار داد.

این یک شکایت رایج بود. به گفته مارتین کوپلمن، یکی از بنیانگذاران پلتفرم DeFi Gnosis، صرافی رمزنگاری محبوب کوین بیس و استخر سرمایه گذاری نقدینگی لیدو روی هم ۴۲ درصد از اعتبارسنج های پس از ادغام اتریوم را تشکیل می دهند و هفت نهاد برتر بیش از دو سوم تراکنش های اعتبارسنجی سهام را کنترل می کنند. Köppelmann همچنین یک نظرسنجی انجام داد که در آن سه چهارم از ۱۵۸۸۵ پاسخ دهندگان موافق بودند که تسلط کوین بیس و لیدو “نیاز به تغییر است”.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx