بلاک چین هدف بلندمدت غول‌های گیمینگ است

بلاک چین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 687 نفر

شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی در حال تلاش برای تشویق به پذیرش بازی‌های بلاک چین اصلی هستند و نمی‌خواهند «این سیاست» را تغییر دهند. یکی از مدیران پروژه بلاک چین اوسیس (Oasys) به کوین تلگراف گفت، غول‌های بازی ژاپنی برای پذیرش بازی‌های بلاک چین تلاش می‌کنند و تحت تأثیر نظر برخی از گیمرها که مخالف رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، قرار نخواهند گرفت.

ریو ماتسوبارا، مدیر نماینده اوسیس ، هفته گذشته در صحبت با کوین تلگراف در نمایشگاه بازی‌های توکیو ۲۰۲۲، تاکید کرد که شرکای بزرگ پروژه مانند باندای نامکو، سِگا و اسکوئر انیکس تنها به دنبال ارز دیجیتال نیستند، بلکه چشم‌انداز بلندمدتی برای بازی های کسب درآمدی مبتنی بر بلاک چین دارند:

ما در سطح اجرایی دیدگاه مشترکی در مورد بلاک چین داریم. شرکت های بزرگ نمی خواهند این سیاست را تغییر دهند. آنها واقعاً پذیرش آینده بلاک چین را درک می کنند. آنها فقط به درآمد فکر نمی کنند، آنها می خواهند برای ایجاد آینده بازی ها تلاش کنند.

باندای نامکو عناوین محبوبی مانند تیکن و پک-من را توسعه داده است، مشهورترین بازی سگا به طور کلی به عنوان سونیک شناخته می شود، در حالی که اسکوئر انیکس توسعه دهنده فرنچایز بسیار محبوب فاینال فنتزی است. ماتسوبارا در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت‌ها به دنبال ادغام فناوری بلاک چین با فرنچایزهای بازی فعلی خود هستند یا خیر، اشاره کرد که در ابتدا به دنبال توسعه بازی‌های جدید بلاک چین هستند. او خاطرنشان کرد، از آنجایی که این یک مدل کاملاً «جدید» از بازی است، قبل از اینکه این شرکت‌های بزرگ به ادغام گسترده‌تر بلاک چین با بازی‌های سنتی نگاه کنند، به زمان بیشتری برای بلوغ نیاز دارند.

ماتسوبرا با نگاهی به آنچه که باید در بازی های بلاک چین بهبود یابد، خاطرنشان کرد که یک “مشکل بزرگ” تا کنون این است که بسیاری از پروژه ها بیش از حد به قیمت توکن های درون بازی وابسته هستند. در نتیجه، به جای خود گیم پلی، تقاضا برای «حدس و گمان» بیشتر است. وی ادامه داد که در طول زمان پروژه‌ها برای تبلیغات واقعی بر روی خود بازی‌ها کار می‌کنند و به احتمال زیاد با بهبود تجربه کلی بازی سعی در جذب پلیرها می‌کنند. این بازتاب احساسات مشابه مدیر انجمن اصلی در شرکت توسعه‌دهنده بازی مستقر در استرالیا و استودیو بلوفیش بود که او نیز در این رویداد حضور داشت. در طی مصاحبه ای با کوین تلگراف، سیلای تاکید کرد که افراد بیشتری خواهان بازی هایی هستند که در واقع «بازی سرگرم کننده» باشند و نه صرفاً برای به دست آوردن توکن ها.

بلاک چین اثبات سهام اوسیس مستقیماً برای بازی طراحی شده است و به طور آزمایشی برای راه اندازی رسمی شبکه اصلی در ماه های باقی مانده از سال جاری تنظیم شده است. ماتسوبارا همچنین اشاره کرد که بازی‌های شرکای مشهورش احتمالاً سال آینده معرفی خواهند شد. با نگاهی به خارج از ژاپن، شرکت های بزرگ بازی غربی مانند توسعه دهنده بازی فورت نایت نیز، اخیراً در معرض بازی های بلاک چین قرار گرفته اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx