آیا زمان خرید دوج کوین رسیده است؟

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 752 نفر

دوج کوین (Doge) هفته را با پامپ ۸ درصدی در روز یکشنبه ۱۴ آگوست به پایان رساند که در مجموع ۱۴% افزایش نسبت به کندل هفتگی خود داشت. در نیمه دوم ماه، قیمت دوج کوین اکنون ۶۰ درصد از پایین ترین سطح خود افزایش یافته است. با این حال اتریوم از زمان سقوط به ۸۸۰ دلار بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است و این هفته به نزدیکی ۲۰۰۰ دلار رسیده است.

قیمت امروز دوج کوین

قیمت دوج کوین اکنون کمی کمتر از ۸ سنت است (۰.۰۷۹ دلار). این قیمت باز هم ۹۰ درصد از بالاترین سطح آن ( ۰.۷۴ دلار) کمتر است. همچنین قیمت دوج کوین نسبت به رقیب میم کوین خود شیبا اینو بهتر عمل می کند . SHIB یکی از سودآوران ارزهای دیجیتال امروز است که بیش از ۲۰٪ در پامپ این یکشنبه افزایش یافته است.

بیت کوین و اتریوم در روز ۱ درصد افزایش یافته اند، عملکرد قوی آنها در این ماه منجر به یک آلت سیزن شده است .اما برخی از بهترین معامله گران ارزهای دیجیتال هنوز آن را اصلاح بازار نزولی می نامند. ارزش کل بازار کریپتو اکنون بیش از ۱.۱۵ تریلیون دلار است اما نسبت به اوج ۳ تریلیون دلاری خود در نوامبر ۲۰۲۱ حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است. اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومتی ۲۶۰۰۰ تا ۲۸۸۰۰ دلاری عبور کند; این حرکت جدید به سمت بالا و دریای سبز در بازار می تواند قرمز شود.

کاهش قیمت دوج کوین در ماه جولای همچنین باعث شد که DOGE جایگاه دهم خود در CoinMarketCap را به پالکادوت (DOT) بدهد. DOGE حتی پس از پایان این هفته هنوز در رتبه یازدهم قرار دارد.

پیش فروش Tamadoge به سرعت انجام می شود

اکثر سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که دوج کوین را در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ خریداری کرده‌اند، اکنون سرمایه‌گذاری خود را کاهش داده‌اند. فقط آن‌هایی که زودتر خرید کرده‌اند، در شرایط سبز قرار دارند. تامادوج (TAMA) که احتمالاً مشابه خرید دوج کوین در سال ۲۰۲۰ است، یک توکن ERC-20 با مضمون دوج است و توکن بومی یک بازی برای کسب درآمد است. تامادوج در پیش فروش حال حاضر ۳.۵ میلیون USDT جذب کرده است. این تقریباً ۲۰٪ از سقف ۱۹ میلیونی این رمزارز است. پیش فروش تا سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ ادامه دارد. مورد استفاده آن بهره‌مندی بیشتر از دوج کوین به‌عنوان توکن پاداش برنامه نبرد تامادوج است.

دوج کوین

طبق آخرین گزارش بازار کریپتو توسط DappRadar، بازی‌های کریپتو یا «بازی‌های بلاک چین» با وجود بازار نزولی، عملکرد خوبی داشته اند. آخرین پمپ شیبا اینو احتمالاً مربوط به عرضه موفقیت آمیز نسخه بتا بازی Shiba Eternity P2E آن است.

در مقایسه با عرضه بی‌نهایت دوج کوین که به دلیل تورم‌ زدا بودن به ۱۳۳ میلیارد رسیده است; TAMA نیز در حال حاضر با حداکثر عرضه ۲ میلیارد دلار تورم‌ زدا است. ناگفته نماند میزان حداکثر عرضه با گذر زمان تغییر می کند. تلگرام رسمی این پروژه جدید میم کوینی نیز به بیش از ۲۳۰۰۰ عضو افزایش یافته است و ۱۰۰۰۰۰ دلار در تبلیغ ایردراپی خود اهدا می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx