پالیگان و فانتوم آماده برای اقدام قیمتی قابل توجه

پالیگان فانتوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 551 نفر

پالیگان (MATIC) و فانتوم (FTM)  در آخر هفته ضریب همبستگی منفی نشان داده‌اند. به نظر می رسد که اولی برای صعودهای بالاتر آماده شده است، در حالی که دومی ممکن است وارد یک اصلاح شدید شود.

پالیگان و فانتوم آماده برای فرار

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است و آلتکوین هایی مانند; MATIC و FTM برای حرکت قابل توجه قیمتی آماده به نظر می رسند. MATIC از شتاب صعودی قابل توجهی برخوردار بوده است; و از ابتدای جلسه معاملاتی روز شنبه نزدیک به ۱۳ درصد افزایش یافته است. صعود به آن اجازه داد تا از یک مثلث صعودی که در نمودار چهار ساعته آن در اواخر جولای ایجاد شده بود، خارج شود. فشار خرید بیشتر می تواند به پالیگان کمک کند تا بر اساس ارتفاع محور Y الگو; یک روند صعودی ۲۷ درصدی به سمت ۱.۲۵ دلار داشته باشد.

با این حال، نشانگر ترتیبی Tom DeMark (TD) در همان تایم فریم سیگنال فروش را ارائه می‌دهد. الگویی به صورت ۹ کندل سبز ایجاد شد که نشان دهنده یک اصلاح یک تا چهار کندلی است. سیو سود می تواند منجر به نزول قیمت به ۰.۹۸ دلار یا ۰.۹۵ دلار قبل از ادامه روند صعودی شود.

پالیگان فانتوم

برخلاف پالیگان ، فانتوم از شروع جلسه معاملاتی روز شنبه ۴.۴ درصد اصلاح شده است. این نزول به دلیل رد شدن یک گُوه صعودی در نمودار چهار ساعته FTM از خط روند بالایی ایجاد شد. این الگوی تثبیت غالب است که اگر قیمت ها به زیر خط روند پایین تر در ۰.۳۸ دلار نزدیک شوند، نزولی ۱۷.۵ درصدی به ۰.۳۲ دلار قریب الوقوع می شود.

پالیگان فانتوم

شایان ذکر است که فانتوم باید با قاطعیت بالای ۰.۴۲ دلار بسته شود تا این دورنمای بدبینانه را باطل کند. عبور از این سد مقاومتی را می‌توان به عنوان نشانه‌ای از قدرت در نظر گرفت که معامله‌گران حاشیه‌ای را تشویق می‌کند تا پوزیشن‌های خرید را دوباره باز کنند و باعث شکست تا ۰.۴۹ دلار یا حتی ۰.۵۳ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx