Tinder Winter : متاورس واقیت مجازی نیست

انتقاد از متاورس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

هجوم تیندر به متاورس متوقف شده است، زیرا این شرکت در دنیای مجازی به سمت چپ می رود

تیندر یک برنامه دوست یابی است. از سوی دیگر، بسیاری از مردم عشق همیشگی خود را در اپلیکیشن پیدا کرده اند. و چه پایانی بهتر از این؟ بسیاری از بچه های GenZ امروزه وجود دارند زیرا والدین آنها به سمت راست حرکت کردند.

بنابراین، شما فکر می کنید که تکامل طبیعی این برنامه دوستیابی، راه اندازی یک Tinderverse است، جایی که امیدهای عشق می توانند در جهان های مجازی ملاقات کنند. یا شاید هم نه.

تیدر زمستان

شرکت مادر ، Match Group، ایده دوستیابی متاورس را کنار گذاشته است. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که Match Group پس از خرید بسیار زیاد Hyperconnect، حس پشیمانی شدید خریداران را منتشر کرد.

صورتحساب این آزمایش عاشقانه چندان شادی آور نبود. Match برای این شرکت مستقر در سئول ۱.۷ میلیارد دلار پرداخت کرد. ایده این بود که Hyperconnect بتواند Tinder را بدون اصطکاک وارد متاورس کند. ظاهراً این پول به خوبی خرج نشده است. گمان می‌رود که این بدهی هنگفت در سه ماهه گذشته باعث درآمد ناامیدکننده‌ای شد و به ایده Tinderverse پایان داد.

 

Tinder Crypto

نه تنها Tinder قرار بود وارد متاورس شود، بلکه برنامه دوستیابی همچنین برنامه هایی برای رمزنگاری بومی به نام Tinder Coins داشت.

در نامه ای از سهامداران، مدیر عامل شرکت Match Group برنارد کیم، گفت که تعقیب آنها برای سکه های Tinder در آب مرده است.

«پس از مشاهده نتایج متفاوت از آزمایش Tinder Coins، تصمیم گرفتیم یک گام به عقب برداریم و این ابتکار را دوباره بررسی کنیم تا بتواند به طور مؤثرتری به درآمد Tinder کمک کند. ما همچنین قصد داریم در مورد کالاهای مجازی بیشتر فکر کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها می توانند یک محرک واقعی برای مرحله بعدی رشد Tinder باشند و به ما کمک کنند قفل کاربران قدرتمند استفاده نشده را در پلتفرم باز کنیم.”

در زمان خرید Hyperconnect، همه چیزهای Web3 در یک چرخه تبلیغاتی عظیم بودند. شار دوبی، مدیرعامل سابق Match Group در آن زمان گفت: «فناوری آینده‌نگر Hyperconnect راه‌های جدیدی را برای نسل بعدی ایجاد کرده است تا با افراد جدید بدون توجه به مرزها و موانع زبانی ارتباط برقرار کنند. هدف فوری ما تسریع رشد Hyperconnect است، در حالی که فناوری آن‌ها را در سراسر مجموعه خود به کار می‌گیریم، کمک می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم در سراسر جهان به بهترین محصولات برای ملاقات با افراد جدید و ایجاد ارتباطات شادی‌بخش دسترسی دارند.»

در حال حاضر Tinder بدون مدیرعامل است. تا هفته گذشته، مدیر عامل Tinder Renate Nyborg بود که پس از کمتر از یک سال حضور در صندلی داغ، شرکت را ترک می‌کند. حالات “شعله شده” در این یکی قوی است، و ما مشتاقانه منتظر می مانیم زیرا هنوز چای بیشتری ریخته نشده است.

موفقیت لولا

در حالی که جوانان علاقه خود را به Tinder از دست داده اند، علاقه آنها در اطراف Hinge، یکی دیگر از برنامه های دوستیابی متعلق به Match، جلب شده است.

کیم می‌گوید: «تیم افتخار می‌کند که به قول برند خود مبنی بر «طراحی‌شده برای حذف» عمل می‌کند. آنها از کاربران می‌خواهند که برنامه را امتحان کنند، مطابقت دهند، در قرارهای عالی بروند و سپس برنامه را حذف کنند. ساختار محصول اینگونه است و فرمول بسیار موفقی بوده است. شکی نیست که هینگ یک نقطه درخشان در کارنامه ما است، با پتانسیل رشد قابل توجه جهانی.

علیرغم افزایش هواداران هینج، برآوردها برای سه ماهه آینده Match Group خوب نیست. بنابراین، کاربران Tinder، آماده باشید تا همه فروش‌ها در سطح بالاتری قرار گیرند. یا می‌توانید برنامه‌های دوستیابی را کنار بگذارید و بیرون بروید و شخصاً با انسان‌های دیگر ملاقات کنید. وحشت را تصور کنید.

در مورد Tinder یا هر چیز دیگری چیزی برای گفتن دارید؟ برای ما بنویسید یا در کانال تلگرام ما به بحث بپیوندید. همچنین می توانید ما را در تیک توک، فیس بوک یا توییتر دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx