Mastercard : کریپتو را بیشتر به عنوان طبقه دارایی می بیند تا روش پرداخت

ارز های دیجیتال دارایی هستند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

به گفته مدیر ارشد مالی غول پرداخت، مسترکارت ارز های دیجیتال را بیشتر به عنوان یک طبقه دارایی می داند تا وسیله ای برای پرداخت. او افزود، استراتژی رمزنگاری مسترکارت «از زمانی که محیط‌های کریپتو به وجود آمد، نسبتاً موفق بوده است».

مدیر مالی مسترکارت د کریپتو را به عنوان کلاس دارایی می بیند تا روش پرداخت

ساچین مهرا، مدیر مالی مسترکارت (CFO) در مصاحبه ای که روز سه شنبه توسط بلومبرگ منتشر شد، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت.

از او پرسیده شد که استراتژی رمزگذاری مسترکارت چقدر موفق بوده است. «در دنیای رمزنگاری، ما نقش یک رمپ را بازی می‌کنیم و مردم از محصولات بدهی و اعتباری ما برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. و ما به عنوان خارج از رمپ عمل می کنیم: زمانی که مردم می خواهند آن را نقد کنند، به آنها کمک می کنیم تا دسترسی داشته باشند تا بتوانند از موجودی رمزنگاری خود در هر جایی که مسترکارت پذیرفته می شود استفاده کنند.”

این یک قابلیت درآمدزایی است که از زمانی که محیط‌های رمزنگاری به وجود آمدند نسبتاً موفق بوده است.

این شرکت قبلاً توضیح داده بود که برنامه‌هایی برای توسعه محصولات و خدمات در سه حوزه کلیدی مرتبط با رمزارزها دارد: ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC).

در ادامه از مهرا پرسیده شد که دارایی‌های کریپتو چقدر می‌توانند به عنوان یک روش پرداخت واقعی به دست آورند. او پاسخ داد: «برای اینکه هر چیزی در ذهن ما وسیله‌ای برای پرداخت باشد، باید ذخیره‌ای از ارزش داشته باشد». اگر ارزش چیزی هر روز در نوسان باشد، به طوری که قهوه استارباکس شما امروز ۳ دلار و فردا ۹ دلار و فردای آن روز یک دلار برای شما هزینه داشته باشد، این یک مشکل از دیدگاه مصرف کننده است.

مدیر مالی مسترکارت افزود

بنابراین ما کریپتو را بیشتر به عنوان یک طبقه دارایی می بینیم.

مهرا در پایان می‌گوید: «اما به‌عنوان یک ابزار پرداخت، ما فکر می‌کنیم که استیبل کوین‌ها و CBDCها به طور بالقوه دارای باند بیشتری هستند.

در ماه فوریه، Mastercard خدمات مشاوره متمرکز بر پرداخت خود را گسترش داد و شامل ارزهای دیجیتال نیز شد. این سرویس طیف وسیعی از قابلیت‌های ارز دیجیتال را شامل می‌شود، از آموزش در مراحل اولیه، ارزیابی ریسک، و توسعه استراتژی رمزنگاری و NFT در سطح بانک گرفته تا کارت‌های رمزنگاری و طراحی برنامه‌های وفاداری به کریپتو.

این غول پرداخت در ماه آوریل ۱۵ درخواست علامت تجاری برای طیف گسترده ای از خدمات توکن متاورس و غیرقابل تعویض (NFT) ثبت کرد. در ماه ژوئن، این شرکت اعلام کرد که شبکه پرداخت خود را به وب ۳ و NFT می آورد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx