نهنگ اصلی اتریوم در حال انباشت سه الت کوین

انباشت نهنگ اول
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 745 نفر

فهرست این محتوا

خرید سه آلتکوین مهم

یک نهنگ بزرگ غیر صرافی اتریوم (ETH) چندین آلتکوین را در یک خرید هنگفت انباشته کرد که باعث شد به موقعیت‌های خود در بلاک چین این ارز دیجیتال افزوده شود و ارزش حساب خود تا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار افزایش یابد.

طبق داده‌های سرویس نظارت بر نهنگ WhaleStats، نهنگ اتریوم معروف به bonobo طی چند روز گذشته بیش از ۱۴ میلیون دلار در خرید آلتکون‌ها هدر داده است، همانطور که Daily Hodl گزارش می‌دهد، با خرید اولیه ۱.۱ میلیون دلار در توکن‌های بومی MATIC Polygon، قبل از آن. اضافه کردن ۱.۹ میلیون دلار دیگر به مجموع بیش از ۲.۱ میلیون توکن.

این نهنگ همچنین توکن هایی از مجموعه نمادهای غیرقابل تعویض محبوب Bored Ape Yacht Club (BAYC) جمع آوری کرد و در مجموع ۱۹۹۹۹۹ توکن APE به مبلغ ۱.۳ میلیون دلار اضافه کرد. به نظر می رسد بزرگترین خرید آنها از توکن بومی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، FTT بوده است، زیرا آنها ۶.۳ میلیون دلار را برای خرید بیش از ۲۰۳۰۰۰ توکن FTT اختصاص دادند، قبل از افزودن ۹۰،۰۰۰ توکن دیگر به قیمت ۲.۴ میلیون دلار.

نهنگ ETH “Bonobo” به تازگی ۲۰۳,۷۸۶ ftx توکن (۶,۳۵۸,۱۲۳ دلار آمریکا) خریداری کرده است.

تراکنش: https://t.co/L8EWruTMLw

— WhaleStats (داده های رایگان در مورد نهنگ های رمزنگاری شده) ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲

نهنگ همچنین ۲.۲ میلیون دلار در توکن بومی پلتفرم متاورس سند باکس (SAND) سرمایه گذاری کرد تا ۱.۶۵ میلیون توکن به دست آورد.

Etherscan

طبق گفته Etherscan کاوشگر بلاک چین اتریوم، کیف پول Bono در حال حاضر دارایی های دیجیتالی به ارزش حدود ۵۵۹ میلیون دلار است که این رقم در ابتدای جولای کمی بیش از ۱۳۰ میلیون دلار است. بزرگترین دارایی نهنگ در استیبل کوین های پیشرو USDC و USDT است.

بزرگترین دارایی آلتکوین های Bonob در سروم با ۹.۹ میلیون دلار و دراپ کوین  با ۷.۹ میلیون دلار است و پس از آن توکن بومی AAVE Aave با ۷.۴ میلیون دلار در کیف پول توکن قرار دارد.

در رسانه های اجتماعی، کاربران مختلف حدس می زنند که کیف پول Bonobo توسط یک میز معاملاتی خارج از بورس اداره می شود که معاملات را برای سرمایه گذاران نهادی تسهیل می کند. آدرس نهنگ همچنین در زنجیره BNB فعال است، جایی که در حال حاضر دارای توکن BNB بایننس به ارزش نزدیک به ۳۷۰۰۰۰ دلار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx