آیا مرج اتریوم باعث رشد قیمت اتریوم می شود؟

تحلیل قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

تحلیل قیمت اتریوم

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران اتریوم هشدار داد که رالی اخیر قیمت اتریوم مانند روند صعودی سال گذشته نیست. یک تحلیلگر با نام مستعار Rekt با ۳۲۸ هزار فالوئر در توییتردر شرایطی که اتریوم توانسته است قیمت خود را بالای سطح حمایت ۱۵۰۰ دلار نگه دارد، او معتقد است که اتریوم احتمالاً پس از یک صعود کوتاه مدت، روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت.

“اگر قیمت اتریوم از به همین شکل توسط حمایت نارنجی رنگ حمایت شود، آنگاه اتریوم رشد کند و تشکیل یک سقف محلی بدهد، دقیقاً مانند اوایل سال ۲۰۲۱. این حرکت سقف قبلی اتریوم در ۱۸۰۰ را خواهد شکست.”

این حرکت نشان می دهد که روند نزولی است و احتمالاً این صعود کوتاه مدت خواهد بود. این تحلیلگر همچنین تاکید می‌کند که اگرچه اتریوم مانند مارس ۲۰۲۱ بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود، اما حمایت ضعیف خریداران در این محدوده حمایتی، تفاوت روند را نشان می‌دهد. با این حال، در مقایسه با اوایل سال ۲۰۲۱، واکنش‌ها در حال حاضر آنقدر هم بی‌ثبات نیست. هیچ فشار خریدی در ناحیه نارنجی وجود ندارد که واکنش شدید خریداران را نشان دهد.

نظرات دیگر تحلیلگران

در همین حال، یک تحلیلگر دیگر به نام مایکل ون د پوپ معتقد است که یک کاتالیزور می تواند قیمت اتریوم را به بالای ۱۸۰۰ دلار برساند و احساسات غالب سرمایه گذاران را نسبت به این پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو را تغییر دهد. فورک اتریوم در ۶ سپتامبر انجام می شود، که شانس موفقیت به روزرسانی مرج  را افزایش می دهد، مه در نتیجه احساسات سرمایه گذاران را تغییر می دهد.

سناریو قبلی همچنان طبق برنامه پیش می رود. من فکر نمی کنم که اتریوم به زیر ۱۳۵۰ دلار سقوط کند. اگر روند با قدرت بیشتری همراه باشد ۲۲۰۰ دلار هدف بعدی خواهد بود.

لازم به ذکر است که به روزرسانی ادغام اتریوم، انتقال اتریوم از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم ۱۵۸۳ دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx