سرمایه گذاران اتریوم قبل از ادغام بخوانند

تحلیل قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

قبل از ادغام اتریوم این متن را بخوانید

اتریوم، به عنوان بزرگترین آلتکوین بازار، قرار است در سپتامبر امسال به پیشواز بزرگترین به روزرسانی تاریخ ازرهای دیجیتال برود. این رویداد در دو مرحله اتفاق خواهد افتاد. ارتقاء بلاتریکس در زنجیره بیکن اثبات سهام (PoS) اتریوم و به دنبال آن به روزرسانی پاریس. اما چیزی وجود دارد که سرمایه گذاران باید از قبل بدانند.

چک لیست به روزرسانی اتریوم

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، به اپراتورهای گره (نودها) هشدار داد تا کلاینت خود را آپدیت کنند تا برای ارتقای ۶ سپتامبر آماده باشند. فرآیند ادغام از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر راه اندازی می شود. اما قبل از آن، زنجیره  بیکن در ۶ سپتامبر فعال می شد.

بوترین در توییتر عنوان کرد:

یادآوری: اگرچه ادغام در حدود ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر انجام می شود، اما هارد فورک زنجیره بیکن در ۶ سپتامبر است. مطمئن شوید که کلاینت های خود را قبل از آن به روز رسانی کرده اید!

ادغام نشان‌دهنده پیوستن لایه اجرایی موجود اتریوم با لایه اجماع اثبات سهام جدید آن، زنجیره بیکن است. این به روزرسانی نیاز به استخراج و استفاده از انرژی بر را از بین می برد. و در عوض، شبکه را با استفاده از اتریوم های استیک شده ایمن می کند. این آپدیت شبکه، یک گام واقعاً هیجان انگیز در تحقق چشم انداز اتریوم در مورد مقیاس پذیری، امنیت و پایداری بیشتر است.

با اجرای ارتقای  بلاتریکس، به نظر می رسد ادغام زنجیره بیکن در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد.

این چه سودی برای من دارد؟

سرمایه گذاران اتریوم، حمایت خود از به روزرسانی شبکه را از قبل به نمایش گذاشته اند. به خصوص سرمایه گذاران نهادی. این سازمان ها از قبل ETH خریده اند و از ریزش بازار برای خرید این ارز دیجیتال در قیمت های پایین استفاده کرده اند. در حالی که بازارهای مشتقه همچنان حجم معاملات سالمی را نشان می دهند، شرکت CME Group، قراردادهای آتی اتریوم جدید با یورو را راه اندازی کرد. همچنین، در ۱۸ آگوست، گروه CME خبر از راه اندازی معاملات آپشن در آینده را دا. همچنین تعداد قراردادهای آتی اتریوم با نزدیک شدن به مرج به دشت افزایش یافته است.

به طور کلی، این ها همه تقاضای بالا برای ETH را نشان می دهد. تحلیلگران مشهور رمزارز نیز دیدگاه مشابهی را به اشتراک گذاشته اند. تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، میشائل ون د پوپ، این تحلیل تکنیکال را بر اساس پرایس اکشن ارائه کرد. به گفته این تحلیلگر، ETH می تواند پس گذر از این مرحله ادغام خود را به بالای ۲۰۰۰ دلار برساند.

با این حال، همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، به نظر می رسد سرمایه گذاران در مورد نتیجه این به روزرسانی اختلاف نظر دارند. به عنوان مثال، اکثر معامله گران کوچک انتظار دارند که قیمت اتریوم بعد از ادغام کاهش یابد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx