کاردانو ، پروژه برتر کریپتو در”توسعه فناوری”

کاردانو ، پروژه برتر کریپتو در"توسعه فناوری"
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 342 نفر

به گفته تیم Contora، پلتفرمی که داده‌های اجتماعی و فناوری مربوط به ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، کاردانو (ADA) با «توسعه فناوری» به برترین پروژه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این به روز رسانی پس از آن انجام شد که تیم پشتیبان کنتورا الگوریتم ردیابی داده خود را به روز کرد و نحوه ردیابی منابع GitHub کاردانو را تنظیم کرد، زیرا در ابتدا این پلت فرم فقط نمایه گیت‌هاب بنیاد کاردانو را ردیابی می کرد. پس از بررسی، مشخص شد که کاردانو با ۳۵۷ مشارکت‌کننده فعال گیت‌هاب از مجموع ۳۲۲۱ شرکت پیشتاز است.

این تیم در یک پست وبلاگ خاطرنشان کرد که منابع گیت‌هاب را دوبار بررسی کرده است و تمام پروژه‌های ارزهای دیجیتال را در پایگاه داده خود ردیابی می‌کند و قبل از نتیجه گیری، اصلاحات مختلفی برای به‌روزرسانی داده‌های توسعه‌دهندگان انجام داده است. نکته قابل توجه، در آخرین گزارش CrypoCompare اینگونه بیان می‌شود که:

به نظر می‌رسد کاردانو یکی از بلاک چین‌های متمرکز بر توسعه‌ در فضای کریپتو باشد و هارد فورک آینده‌اش واسیل به‌عنوان یک ارتقای بزرگ برای شبکه در نظر گرفته می‌شود.

هارد فورک واسیل یک ارتقاء بزرگ است که شامل چندین پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) می شود. همانطور که گزارش شد، کل سرمایه بازار ADA پیش از هارد فورک مورد انتظار شبکه که انتظار می رود “بهبود عملکرد عظیم” را ارائه دهد، از مرز ۱۷ میلیارد دلار فراتر رفت.

گزارش کریپتو کمپر جزئیات این را نشان می‌دهد که هارد فورک قرار است در ۲۲ سپتامبر پیاده‌سازی شود، و فعالیت توسعه‌دهندگان که توسط آمار گیت‌هاب ردیابی می‌شود، شاهد افزایش ۱.۶ درصدی تعداد ستاره‌ها در ماه آگوست بوده است، در حالی که تعداد تعهدات به کد منبع کاردانو افزایش یافته و با ۱.۴ درصد رشد به ۶۳۵۷ رسیده است .

کاردانو

شایان ذکر است، جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد که قیمت ADA کاردانو در طول ماه سپتامبر و در زمان اجرای هارد فورک واسیل حدود ۳۵ درصد افزایش یابد. داده‌های مربوط به ویژگی‌های برآورد قیمت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۴۰۰۰ کاربر قیمت این ارز دیجیتال را برای پایان ماه پیش‌بینی کرده‌اند و انتظار داشتند که ADA در آن زمان در قیمت ۰.۶۲ دلار معامله شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx