روش بازیابی وجوه از تورنادو کش

روش بازیابی وجوه از تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

بیش از یک ماه پس از قرار دادن سرویس میکسر تورنادو کش تحت تحریم، در روز سه شنبه وزارت خزانه داری ایالات متحده راهی را برای کاربران جهت بازیابی وجوه خود از تورنادو کش اعلام کرد. دستورالعمل جدید راهی را برای کاربران فراهم می‌کند تا با درخواست مجوز OFAC، وجوه خود را به طور قانونی از این برنامه تراکنش خصوصی برداشت کنند. این مجوز توسط اداره کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) صادر می شود و برای شرکت در معامله‌ ضروری است. طبق گفته DefiLlama، در زمان انتشار مقاله و در حال حاضر حدود ۱۷۴ میلیون دلار در قرارداد هوشمند تورنادو کش باقی مانده است. برخی از این وجوه احتمالاً متعلق به کاربرانی است که نگران عواقب قانونی برداشت آنها هستند.

سه شاکی با سرمایه در تورنادو کش پنج شنبه گذشته شکایتی را علیه وزارت خزانه داری تنظیم کردند و استدلال کردند که تحریم ها دارایی های مستقر قانونی آنها را مسدود کرده است – پرونده ای که ممکن است اکنون تحت تأثیر قرار گیرد زیرا راهی برای برداشت وجوه وجود دارد.

پس از اعلام تحریم های اولیه، کاربران ناشناس با «غبارآلود کردن» یا ارسال مقدار کمی اتریوم به کیف پول های کریپتو مختلف متعلق به افراد مشهور از طریق تورنادو کش، اعتراض کردند. مقررات OFAC در مورد این تراکنش ها اعمال می شود، اما این اداره “اجرا” را در مورد این موضوع در اولویت قرار نمی دهد. وب سایت تورنادوکش پس از تحریم ها آفلاین شد، اما همچنان می توان به اپلیکیشن تورنادوکش از راه های دیگر دسترسی داشت. مشارکت در هر گونه معامله با تورنادو کش برای افراد ایالات متحده ممنوع است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx