تحلیل ارزش کل بازار کریپتو

تحلیل ارزش کل بازار کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

تجزیه و تحلیل کل ارزش بازار کریپتو

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به حرکت خود ادامه می دهند، زیرا بازار کریپتو در انتظار انتشار داده های CPI فردا در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت شرقی است.

چرا زمستان کریپتو ۲۰۲۲ شبیه بازار خرسی ۲۰۱۵ است؟

بر اساس LMACD، برای بیت کوین، یک رقابت آهسته در حال حرکت برای به دست آوردن کنترل بر حرکت روزانه وجود دارد. در بازه‌های زمانی هفتگی، بیت‌کوین تنها هفته گذشته صعودی شد، در حالی که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال چند ماه است که صعودی بوده است.

مقایسه LMACD در پایین ترین سطح بازار نزولی گذشته نشان می دهد که این اندیکاتور شبیه به پایین ترین سطح بازار نزولی در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رفتار می کند. در عوض در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، قیمت به شدت افزایش یافت و این اندیکاتور دنبال شد.

تحلیل ارزش کل بازار کریپتو

تحلیل ارزش کل بازار کریپتو

فراکتال کل بازار، پیش نمایش اقدام احتمالی قیمت را نشان می دهد

عملکرد قیمت در هر باکس ترسیم شده به طرز عجیبی مشابه است. با در نظر گرفتن الگوی کندل ها در قیمت فعلی، تنظیمات عملاً یکسان است. اگر کل بازار کریپتو از مسیر مشابهی پیروی کند، یک تلاش قوی برای شکست در نهایت شکست خواهد خورد و منجر به تشکیل دو کف خواهد شد.

از آنجایی که فراکتال عمل قیمت را به جلو پیش می برد، روشن کردن اندیکاتور ایچیموکو که به آینده نیز نگاه می کند، مقاومت بالقوه را درست در جایی که فراکتال برهم کنش دارد، پیش بینی می کند.

بررسی ارزش کل بازار کریپتو

بررسی ارزش کل بازار کریپتو

آیا روند نزولی در این هفته به نتیجه می رسد؟

با این حال، نمی‌توان گفت که آیا این واقعاً پایین‌ترین قیمت ارزهای دیجیتال است یا نه، و همچنین کسی نمی‌داند که آیا بازار مانند دو کف قیمت قبلی رفتار خواهد کرد یا خیر. در غیر این صورت، بازار کریپتو به کاهش خود ادامه می دهد، این حرکت می تواند از این هفته آغاز شود.

ابزار زمان‌بندی بازار TD Sequential یک ستاپ خرید TD9 را راه‌اندازی کرده است. با این حال، این سری تنها زمانی کامل می‌شود که کندل ۹ به پایین‌تر برسد. توجه داشته باشید که چگونه از ۹ کندل گذشته در مسیر پایین به رنگ قرمز روشن شده و منجر به حرکت عمیق به سمت پایین شد. در حالی که TD9 همچنین یک نقطه عطف احتمالی است که گاوها می توانند کنترل را دوباره به دست آورند.

وضعیت بازار کریپتو

وضعیت بازار کریپتو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx