قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار می رسد!

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

یاسین المانجرا، تحلیلگر شرکت مدیریت سرمایه گذاری آرک (Ark)، بر پیش بینی شرکت خود مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین از مرز میلیون دلار عبور خواهد کرد، علی رغم فروش گسترده ارز دیجیتال در سال جاری، ایستادگی می کند.

کتی وود، مدیر صندوق پشتیبان ETF های پرچمدار آرک با مضمون نوآوری، اوایل امسال پیش بینی کرد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان تا سال ۲۰۳۰ به ازای هر کوین به ۱ میلیون دلار برسد. فدرال رزرو همچنان به تشدید سیاست های پولی خود ادامه می دهد و سرمایه گذاران را از طبقات دارایی پرخطرتر مانند ارزهای دیجیتال دور می کند.

بر اساس داده های بلومبرگ، بیت کوین امسال تقریباً ۶۰ درصد کاهش یافته و به حدود ۱۹۰۰۰ دلار رسیده است. با این حال، المانجرا، تحلیلگر ارزهای دیجیتال آرک ، در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت که هنوز فرصت قابل توجهی در بیت کوین وجود دارد و دیدگاه شرکت خود را در مورد رشد بیش از یک میلیون دلار در سال های آینده تکرار کرد.

او توضیح داد: «وقتی به پتانسیل بیت کوین نگاه می کنیم، آن را در چندین مورد استفاده تقسیم می کنیم. وقتی هر مورد استفاده را یکی روی دیگری قرار می‌دهید، به یک فرصت ۲۸ تریلیون دلاری دست می‌یابید که به بیش از یک میلیون دلار در هر بیت‌کوین تبدیل می‌شود.

با این وجود، این شرکت در تابستان جایگاه خود را به عنوان سومین سهامدار بزرگ پلتفرم ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، از دست داد و برخی از دارایی های خود را در بحبوحه تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تخلیه کرد. صندوق سرمایه گذاری آرک بیش از ۱.۴۱ میلیون سهم را تا پایان جولای به ارزش ۷۵ میلیون دلار در آن زمان فروخت.

ETF نوآوری ۷.۱ میلیارد دلاری آرک (Ticker ARKK) سال مطلوبی نداشته است و در نزدیکی پایین ترین سطح بسته شدن خود از مارس ۲۰۲۰ در روز سه شنبه باقی مانده است. این صندوق در سال ۲۰۲۲ به دلیل احساسات بازار جهانی، ۶۲ درصد سقوط کرده است، در حالی که S&P 500 حدود ۲۴ درصد سقوط کرده است. با این وجود، دیدگاه بلندمدت المانجرا از بیت کوین صعودی است.

وقتی به بیت کوین به عنوان یک دارایی استراتژیک، پولی غیرحاکمیتی، مقاوم در برابر سانسور، رقیب بانک های مرکزی و ارزهای فیات نگاه می کنید، عرضه بیت کوین به ۲۱ میلیون محدود می شود، فکر می کنم یک مسابقه تسلیحاتی وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx