تحلیل کاردانو | تحلیل و بررسی قیمت ارزدیجیتال ADA

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

تحلیل آنچین کاردانو

رمزارز ADA یکی از آلتکوین‌هایی است که از خیلی جهات مستعد رشدهای بیشتر می‌باشد. شبکه کاردانو همیشه جز فعال‌ترین‌ها از نظر توسعه شبکه بوده است. طبق لیستی که اخیرا سایت تحلیلی سنتیمنت منتشر کرد، کاردانو بعد از شبکه‌های پولکادات و کوزاما، بیشترین فعالیت توسعه را در یک ماه گذشته داشته است.

تحلیل کاردانو

رتبه بندی شبکه‌های بلاکچین بر اساس میزان توسعه

همچنین از اواسط ماه گذشته، ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو در حال افزایش بوده است که نشانه مثبتی برای ADA است. به احتمال زیاد این افزایش TVL به خاطر افزایش استفاده از استیبل کوین Djed باشد.

تحلیل کاردانو

تحلیل کاردانو ADA

از طرفی سهم ADA در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش داشته است که نشان دهنده افزایش توجه‌ها به این رمزارز می‌باشد. مورد دیگری که تا پیش از این برای کاردانو نقص محسوب می‌شد، تعداد معاملات NFT بود که از ماه مارچ سال جاری شروع به رشد کرده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که ۶۸ درصد از هولدرهای کاردانو در قیمت فعلی در ضرر هستند. این موضوع تا حدی می‌تواند نشان دهنده این باشد که فشار فروش سنگینی را فعلا تجربه نخواهیم کرد.

تحلیل ADA

داده‌های IntoTheBlock برای کاردانو ADA

تحلیل ADA در نمودار روزانه

تحلیل کاردانو

تحلیل کاردانو در نمودار روزانه

کاردانو (ADA) با شکست خط روند نزولی بلند مدت خود و تکمیل یک پول بک به این خط روند، یک حرکت صعودی را آغاز کرد و طی این حرکت یک کانال صعودی را شکل داد. یکی از محدوده‌های مهم برای ADA، قیمت ۰.۳۴۷ دلار است که با کف کانال صعودی مطابق شده است و می‌تواند یک حمایت عالی برای کاردانو باشد. به نظر می‌رسد که قیمت قصد دارد تا این محدوده خود را اصلاح کند و سپس یک حرکت صعودی جدید را به سوی سقف کانال آغاز کند. در صورت شکست محدوده ذکر شده، قیمت ۰.۳ دلار می‌تواند حامی قیمت ADA باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx