جاستین سان به دنبال خرید FTX

جاستین سان
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

بنا به گزارش ها، جاستین سان، بنیانگذار ترون، در حال ارزیابی دارایی های FTX برای خرید احتمالی این صرافی است. صرافی سم بنکمن هفته گذشته اولین دور مراحل ورشکستگی خود را بسته است. به گفته سان، سقوط FTX می‌تواند تأثیر مخربی بر رشد صنعت کریپتو داشته باشد.

جاستین سان به منظور خرید دارایی های FTX به ریپل پیوست

جاستین سان، کارآفرین و میلیاردر ارزهای دیجیتال، ظاهراً در حال بررسی خرید دارایی های FTX است. او گفت که برای “هر نوع معامله” آماده است و “همه گزینه ها” روی میز است. علاوه بر این، سان اشاره کرد که تیم او در حال ارزیابی یک به یک دارایی های FTX  است و نمایندگان او از ترون و صرافی هوبی در حال مذاکره با گروه FTX در باهاما هستند. او اضافه کرد که مدتی طول می کشد زیرا آنها در حال گذراندن مراحل اعلام ورشکستگی هستند.

در ابتدا، سان اعلام کرد که قصد دارد صرافی را نجات دهد و با تیم FTX همکاری کرد تا برداشت و تجارت توکن های مربوط به او را فعال کند. چندین دارایی رمزنگاری مربوط به جاستین سان شامل ترون (TRX)، جاست(JST)، سان (SUN)، بیت تورنت توکن (BTT) و هوبی توکن (HT) می‌شود.

او آخرین مدافع کریپتو است که سعی بر حفظ بازار کریپتو دارد. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، اخیراً به خرید بخش هایی از دارایی های FTX علاقه نشان داده است. گارلینگ هاوس گفت که سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، دو روز قبل از اعلام ورشکستگی شرکت با او تماس گرفت، زیرا او به دنبال جمع آوری سرمایه برای نجات کسب و کار خود بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx