خلاصه گزارش هفتگی شبکه ترون (TRX)

ترون
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

ترون به عنوان یکی از شبکه های بلاکچین در حال حاضر در مسیر رشد قوی قرار گرفته است. این شبکه به تازگی آخرین گزارش هفتگی خود را منتشر کرده است که مسیر رشد مثبت را تایید می کند. در اینجا خلاصه گزارش را می‌خوانید.

طبق به‌روزرسانی هفتگی، حساب‌های شبکه اصلی ترون پس از اضافه شدن تقریباً ۱.۸ میلیون حساب جدید به حدود ۱۲۵.۱ میلیون افزایش یافت. تراکنش ها در شبکه ترون پس از افزایش هفتگی ۴۶.۶۱ میلیون تراکنش جدید به ۴.۳۳ میلیارد افزایش یافت.

این گزارش نشان داد که ارزش کل قفل شده (TVL) ترون به ۹.۶ میلیارد دلار افزایش یافته است. برای مقایسه، TVL ترون در گزارش هفتگی قبلی ۹.۴ میلیارد دلار بود.

این گزارش، یک هفته‌ی دیگر از رشد مثبت برای شبکه، به ویژه از نظر پذیرش و سودمندی را برجسته کرد. ترون همچنین از طریق مشارکت و توسعه در دنیای واقعی به دنبال رشد است. به عنوان مثال، این شبکه به تازگی اعلام کرد که با صرافی هوبی همکاری می کند تا سکه دومینیکا را به عنوان اولین فن توکن ملی عرضه کند. دیگر پیشرفت‌های قابل توجه با هدف سودمندی در دنیای واقعی شامل مشارکت‌های فصلی آن است. همکاری با دانشگاه تگزاس، پروتکل Unifi و بازارهای نوظهور جهانی (GEM) را اعلام کرد. این نشان دهنده تمایل ترون برای ایجاد مشارکت های استراتژیک با هدف استفاده از فرصت ها در بخش های مختلف است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx