۴۴ میلیون دلار رمزارز به مشتریان سلسیوس بازگردانده می‌شود

سلسیوس
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

یک قاضی فدرال به وام دهنده رمزارز سلسیوس دستور داده است تا رمزارزهایی به ارزش حدود ۴۴ میلیون دلار را به مشتریان پلت فرم بازگرداند. به گزارش بلومبرگ، این حکم شفاهی توسط قاضی ورشکستگی ایالات متحده، مارتین گلن، در جلسه ۷ دسامبر ارائه شد، و قاضی خاطرنشان کرد:

«من می خواهم این پرونده به جلو برود. من از طلبکاران می خواهم تا جایی که ممکن است در اسرع وقت دارایی خود را بازیابی کنند.»

این مبلغ (که فقط در مورد ارزهای دیجیتال نگهداری شده در حساب های حضانتی اعمال می شود) بخش ناچیزی از میلیاردها دلار بدهی سلسیوس به طلبکاران است و آخرین تصمیم پس از توافق بین مشاوران سلسیوس و سهامداران گرفته شد. تصمیمی مبنی بر اینکه ارز دیجیتال سپرده شده در حساب های حضانتی متعلق به کاربران آن است و نه پلت فرم.

توجه به این نکته مهم است که این دستور فقط در مورد دارایی‌های حضانتی خالص اعمال می‌شود (دارایی‌هایی که هرگز به حساب‌های کسب درامدی برخورد نکرده‌اند و فقط در برنامه نگهداری می‌شوند.)

سلسیوس تا ۲۹ آگوست بیش از ۲۱۰ میلیون دلار در حساب های حضانتی نگهداری می کرد، اما تنها حدود ۴۴ میلیون دلار از وجوه با معیارهای آخرین سفارش مطابقت داشت. از سوی دیگر، حساب‌های کسب درامدی سلسیوس، که حساب‌هایی هستند که سپرده‌گذاران را قادر به کسب سود می‌کنند، جایی است که اکثر ۴.۷ میلیارد دلار وجوه کاربران در حال حاضر قفل شده است.

سلسیوس استدلال کرده است که کاربرانی که وجوهی را در حساب‌های کسب درآمد خود واریز کرده‌اند، زمانی که با شرایط خدمات شرکت موافقت کردند، مالکیت وجوه را کنار گذاشتند و گزارش ۵ دسامبر بلومبرگ نشان می‌دهد که سلسیوس به دنبال فروش ۱۸ میلیون دلار از استیبل کوین‌های موجود در این حساب‌ها است و برای تامین مالی سازماندهی مجدد خود با گلن قرار است در ۱۲ دسامبر به موضوع مالکیت صندوق رسیدگی کند.
در همین حال، در ۵ دسامبر، وام دهنده برای برنامه ۲.۸ میلیون دلاری حفظ کارکنان کلیدی (KERP) که در ۱۱ اکتبر ارائه شد، تأییدیه قاضی را دریافت کرد.

پاداش ها به کارکنان منتخب قابل پرداخت خواهد بود و برای اطمینان از ماندن کارکنان آن در شرکت به منظور ادامه فعالیت های تجاری محدود خود در نظر گرفته شده است. انبوهی از کارمندان سلسیوس کار خود را ترک کرده‌اند و تنها ۱۷۰ نفر در شرکت باقی مانده‌اند در حالی که ۳۷۰ نفر در زمان شروع مراحل ورشکستگی حضور داشتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx