برداشت ۲۰۰ میلیون دلاری آلامدا ریسرچ از FTX.US درست قبل از ورشکستگی

آلامدا ریسرچ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت بلاکچین آرخام اینتلجنس (Arkham Intelligence) که در ۲۵ نوامبر فاش شد، آلامدا ریسرچ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از FTX.US و قبل از اعلام ورشکستگی این صرافی برداشت کرده است. در یک تاپیک توییتری، آرخام فاش کرد که آلامدا ریسرچ، شرکت خواهر FTX، رقم ۲۰۴ میلیون دلار از هشت آدرس مختلف FTX US در انواع دارایی‌های کریپتو، که اکثر آن‌ها استیبل کوین‌ها هستند، در روزهای پایانی قبل از فروپاشی برداشت کرده است.

در میان وجوه برداشت شده، ۱۱۶ میلیون دلار یا ۵۷.۱ درصد در استیبل کوین های متصل به دلار آمریکا، از جمله تتر، USD Coin، BUSD و TUSD بود. تجزیه و تحلیل آرخام همچنین نشان داد که ۴۹.۴۹ میلیون دلار (۲۴.۲٪) از وجوه اتریوم و ۳۸.۰۶ میلیون دلار یا ۱۸.۷ درصد بصورت رپد بیت کوین (wBTC) بوده است. آرخام گفت:

wBTC برداشت شده به کیف پول Merchant Alameda WBTC ارسال شد و سپس به طور کامل به بلاک چین BTC متصل شد.

آرخام گفت که از ۲۰۴ میلیون دلار انتقال یافته، ۱۴۲.۴ میلیون دلار یا ۶۹٪ به کیف پول های متعلق به FTX بین‌المللی ارسال شده است. این شرکت تجزیه و تحلیل می‌گوید که ممکن است، آلامدا برای ایجاد پل بین این دو نهاد (FTX امریکا و بین المللی) عمل کرده باشد. از اتریوم‌های منتقل شده، ۳۵.۵۲ میلیون دلار به FTX و ۱۳.۸۷ میلیون دلار به یک کیف پول معاملاتی بزرگ ارسال شد. این شرکت خاطرنشان کرد که «معلوم نیست که آیا تقریباً ۱۴ میلیون ETH به عنوان بخشی از یک معامله به 0xa20 ارسال شده است یا به عنوان یک انتقال وجه داخلی در آلامدا. ۱۰.۴ میلیون دلار دیگر نیز به صرافی ارزهای دیجیتال رقیب، یعنی بایننس ارسال شد.

در تشکیل پرونده اولیه ورشکستگی در دادگاه ناحیه دلاور ایالات متحده، مدیر عامل جدید FTX، جان ری سوم، وضعیت را به عنوان بدترین وضعیتی که در حرفه خود دیده بود توصیف کرد و بر شکست کامل کنترل‌های شرکتی و عدم وجود آن تاکید کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx