سرقت ارز دیجیتال با تعویض سیم کارت

هک ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 553 نفر

سرقت ارز دیجیتال با تعویض سیم کارت

اریک میگز و دکلن هرینگتون، ساکنان ماساچوست، به دلیل سرقت حدود ۳۳۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال از قربانیان به دو سال زندان خواهند رفت. مجرمان از تکنیک های متعددی برای تخلیه دارایی های دیجیتال استفاده کردند، از جمله تعویض سیم کارت و هک رایانه. طرح های کلاهبرداری مربوط به دارایی های دیجیتال اخیراً در ایالات متحده افزایش یافته است. در پایان ماه آگوست، مقامات سه نفر از میامی استبان کابررا داکورته، لوئیس هرناندس گونزالس و اسدروبال رامیرز مزا را به کلاهبرداری از بانک‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال به مبلغ بیش از ۴ میلیون دلار متهم کردند. عملیات غیرقانونی آنها ممکن است به ۳۰ سال زندان منجر شود.

جدیدترین کلاهبرداری ارز دیجیتال در ایالات متحده

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) اعلام کرد که اریک میگز دو سال و یک روز را در زندان خواهد گذراند، در حالی که همدست وی دکلن هرینگتون به مدت دو سال و هفت روز در زندان خواهد ماند. این افراد عمدتاً به مدیران سازمان‌های ارزهای دیجیتال حمله کردند و از تکنیک‌های پیچیده برای سرقت دارایی‌های آنها استفاده کردند. در بیانیه آمده است: طبق اسناد دادگاه، میگز و هرینگتون مدیران شرکت‌های ارزهای دیجیتال و سایرینی را که احتمالاً مقادیر قابل توجهی از ارزهای دیجیتال داشتند و کسانی که ارزش بالایی داشتند یا نام‌های حساب‌های رسانه‌های اجتماعی «OG» (عامیانه گانگستر اصلی) را هدف قرار دادند.

وزارت دادگستری ادعا کرد که روش مورد علاقه میگز و هرینگتون «تعویض سیم کارت» بود. این نوعی دزدی است که در آن افراد خاطی یک شماره تلفن همراه را با اختصاص دادن آن به یک کارت جدید ماژول هویت مشترک (SIM) می‌دزدند. بعداً سیم کارت جدید را در دستگاه دیگری وارد کرده و به حساب‌های کاربری دسترسی پیدا می‌کنند. مجرمان سایبری سپس وانمود می‌کنند که قربانی هستند و از ارائه‌دهنده تلفن می‌خواهند که پیوندهای بازنشانی رمز عبور یا کد احراز هویت را ارسال کند. با استفاده از این اعتبارنامه ها، آنها می توانند کنترل کامل حساب خود را داشته باشند و دارایی ها را از آنجا به سرقت ببرند.

تعویض سیم‌کارت، هک رایانه و تکنیک‌های دیگر به دو ساکن ماساچوست کمک کرد تا حدود ۳۳۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال از حداقل ۱۰ قربانی شناسایی شده در سراسر ایالات متحده تخلیه کنند. میگز و هرینگتون در آگوست ۲۰۲۱ به جرم خود اعتراف کردند و به همین دلیل از مجازات شدیدتر فرار کردند.

طرح های کریپتویی در فلوریدا

سه ساکن میامی استبان کابررا داکورته، لوئیس هرناندس گونزالس و اسدروبال رامیرز مزا در ماه آگوست با سرقت بیش از ۴ میلیون دلار از موسسات بانکی و صرافی‌های ارزهای دیجیتال خبرساز شدند. این سه نفر برای خرید ارزهای دیجیتال از پلتفرم های متعدد با استفاده از هویت های دزدیده شده استفاده می کردند و به بانک ها شکایت می کردند که تراکنش ها بدون مجوز لازم انجام شده و درخواست بازپرداخت می کردند. تحقیقات امنیت داخلی (HSI) این تخلف را شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کرد. آنها در نتیجه فعالیت های غیرقانونی خود با حداکثر ۳۰ سال زندان مواجه می شوند.

ماه گذشته، مقامات ایالات متحده یکی دیگر از شهروندان فلوریدا را به نام جاشوا دیوید نیکلاس به دادگاه معرفی کردند. او و سایر اعضای پلتفرم ارز دیجیتال مشکوک EmpiresX 100 میلیون دلار ارزهای دیجیتال از سرمایه گذاران کلاهبرداری کردند. این شرکت در رگولاتورهای مربوطه ثبت نشده بود و به عنوان یک طرح معمولی پانزی فعالیت می کرد. با این حال، نیکلاس به گناه خود اعتراف کرد، به این معنی که حداکثر مجازات پنج سال را در زندان سپری خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx