محصول جدید دیفای لاما برای بازدهی بیشتر فارمینگ معرفی شد

دیفای
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 578 نفر

پلت‌فرم داده‌های امور مالی غیرمتمرکز، دیفای لاما (DeFiLlama)، محصول جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کاربران را قادر می‌سازد تا فرصت‌های فارمینگ با بازدهی بهتری پیدا کنند.

در ۲۳ اکتبر، دیفای لاما محصولی را به نام Delta Neutral Yields معرفی کرد که ماه‌ها روی آن کار می‌کرده است. این سیستم از پایگاه داده بزرگ پلتفرم برای جستجوی فرصت‌هایی استفاده می‌کند که در آن کاربران می‌توانند توکن‌هایی را برای فارم با بازده بهتر از آنها قرض بگیرند. ادعا می شود که با سیستم جدید، بازدهی بیش از ۲۰٪ برای بیت کوین، اتریوم و USDC قابل دستیابی است.
دیفای لاما استراتژی یاب را به صورت رایگان در وب سایت خود ارائه می دهد. با این حال، اخطار می‌دهد که بسیاری از توکن‌های پیشنهادی، نقدینگی پایین و ریسک‌های مرتبط بالقوه دارند.

اهرم و آربیتراژ

دیفای لاما چند نمونه از نحوه عملکرد استراتژی یاب جدید خود را ارائه کرد. یکی از آنها فارم اهرمی با استکینگ آوالانچ بود. در این فرایند BTC.b (پل بیت کوین به آوالانچ) در آوه سپرده می‌شود تا AVAX قرض گرفته شود، که برای تولید sAVAX استفاده می‌شود. sAVAX به آوه بازگردانده می شود تا امکان وام بیشتر فراهم شود و موقعیت سود سالانه تا ۲۲٪ را به ارمغان بیاورد.

استراتژی دیگری که پیشنهاد شد، آربیتراژ در برابر یک مولد بازده بود. کاربران می‌توانند اتریوم را برای قرض گرفتن DAI عرضه کنند و سپس آن را در Reaper برای بازدهی حدود ۱۶ درصد فارم کنند.

دیفای لاما گفت هزاران استراتژی مشابه وجود دارد که به کاربران امکان می دهد در معرض دارایی های اصلی قرار بگیرند و در عین حال بازدهی بالاتری را که توسط توکن های دیگر ارائه می شود، بدست آورند. با این حال، این فارمینگ ها نیاز به پیگیری دارند. دیفای لاما در اینباره گفت:

همه آنها به مدیریت فعال نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که فارم شما در موقعیت مطلوب خود باقی است و APY نهایی سرمایه گذاری شما خوب است.

این پلتفرم همچنین دارای یک فیلتر پروژه برای کسانی است که نمی خواهند در معرض پروتکل های مشکوک دیفای قرار بگیرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx