دو شرکت بزرگ همکاری با شبکه هلیوم را تکذیب کردند

شبکه هلیوم
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

انکار همکاری دو شرکت با شبکه هلیوم

سازندگان شبکه بی‌سیم مبتنی بر ارزهای دیجیتال هلیوم; می‌گویند پس از تکذیب همکاری با هلیوم توسط چند شرکت بزرگ ، در حال تجدید نظر در مورد نحوه بازاریابی شرکای تجاری خود هستند.

هلیوم با شبکه‌های بی‌سیم مبتنی بر بلاکچین که توسط توکن‌های دیجیتالی اجرا می شوند، در حال توسعه یکی از منحصربه‌فردترین موارد استفاده از بلاک‌چین است. با این حال، این پروژه پرهیاهو هفته گذشته با مشکلاتی روبرو شد، هلیوم دو شرکت برجسته را به عنوان شریک تجاری خود معرفی کرده بود، اما در اتفاقی بسیار عجیب این دو شرکت همکاری خود با شبکه هلیوم را انکار کردند.

بنیانگذاران هلیوم اکنون می گویند که در حال تغییر نحوه مدیریت و بازاریابی چنین شریک های تجاری هستند.

روز جمعه، استارت‌آپ اسکوتر اشتراکی Lime اعلام کرد که مشارکتی با هلیوم; که توسط بنیاد غیرانتفاعی Helium اداره می‌شود ندارد.

لوگوی Lime به عنوان شریک تجاری در وب‌سایت هلیوم نمایش داده شده بود; اما یکی از نمایندگان شرکت اسکوتر به نشریه گفت که این شرکت تنها در یک «آزمایش اولیه» شبکه هلیوم در سال ۲۰۱۹ شرکت کرده است.

در روز جمعه نیز، یکی از نمایندگان غول نرم‌افزار ابری Salesforce به The Verge گفت که; با وجود لوگوی این شرکت در وب‌سایت  هلیوم، هیچ مشارکتی با هلیوم نداشته اند. در این مورد، سخنگوی Salesforce به سادگی گفت: “هلیوم شریک Salesforce نیست.”

وب سایت هلیوم به سرعت هر دو لوگو را حذف کرد

امروز، یکی از نمایندگان Nova Labs به Decrypt گفت که این شرکت با بنیاد هلیوم همکاری خواهد کرد تا روشی را که در آن به طور جمعی مشارکت با برندها را بازاریابی می کند، تغییر دهد. نماینده Nova Labs ازاظهار نظر خاص در مورد Salesforce یا Lime خودداری کرد.

در بیانیه Nova Labs آمده است: «از زمانی که این شبکه در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، ما با شرکت های مختلفی بر روی برنامه های کاربردی و آزمایشی مختلف کار کرده ایم. “در مورد برندهایی که در مقالات اخیر ذکر شد، ما تاییدیه هایی برای استفاده تبلیغاتی از آن ها داشتیم، اما اکنون در مورد روند تایید لوگوی شرکت های همکار که در سایت درج خواهد شد در آینده بسیار دقیق تر خواهیم بود تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری کنیم. هم Nova و هم شریک ما بنیاد هلیوم این مرجع را حذف کرده اند.»

بیانیه Nova Labs پس از توییتی از امیر حلیم، بنیانگذار هلیوم و مدیر عامل Nova Labs منتشر شد که امروز نوشت که خواندن گزارش‌هایی درباره شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند هیچ ارتباطی با پروژه هلیوم ندارند، “نا امیدکننده کننده و ناراحت کننده” است.

حلیم گفت که سازندگان هلیوم با شرکت‌های زیادی کار کرده‌اند، البته برخی از آن ها در برنامه‌های آزمایشی شرکت کرده اند.

او در توییتی نوشت: «ما زمان زیادی را صرف کار با برندهای ذکر شده کرده ایم. ماه ها و ماه ها آزمایش، نمونه سازی، مهندسی فروش و… ما با تیم‌هایی که با آن‌ها کار کرده بودیم تائیداتی شفاهی داشتیم تا این تعاملات و همکاری ها را عمومی کنیم.

حلیم گفت که رویکرد شبکه هلیوم به این صورت است که آنها شراکت تجاری رسمی با برندها و شرکت‌ها ندارند; و نمی‌دانند فاز آزمایشی آن ها چه زمانی به پایان می رسد.

رویکرد شبکه هلیوم

«بحث‌های زیادی در مورد هلیوم و شرکت‌های مختلفی که در طول سال‌ها از این شبکه استفاده کرده‌اند، وجود دارد. می خواستم چند مورد را روشن کنم. خواندن برخی از این مطالب ناامید کننده و ناراحت کننده است.»

امیر حلیم ۱ اوت ۲۰۲۲

او توضیح داد که در نتیجه، Nova Labs و بنیاد هلیوم وب‌سایت هلیوم را به‌روزرسانی می‌کنند; تا «فقط شرکت‌هایی را که فکر می‌کنیم دارای شراکت فعال و دارای تأییدیه‌های کتبی هستند; به عنوان شریک تجاری معرفی کنند».

شبکه اصلی هلیوم اکنون بیش از ۹۰۰ هزار گره (Node) فعال در شبکه خود دارد. کاربرانی که اجازه دسترسی به شبکه بی سیم خانگی خود را به شبکه هلیوم بدهند; توکن هلیوم (Helium) در یافت می کنند. این شبکه بر روی ارائه خدمات به دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) مانند ردیاب ها و حسگرها متمرکز است.

اخیراً، هلیوم یک شبکه ۵G راه‌اندازی کرد; که می‌توان از آن توسط تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های مصرف‌کننده بهره‌برداری کرد; و پیشنهادی را برای راه‌اندازی توکن‌های رمزنگاری جدید برای هر شبکه بی‌سیم جداگانه اضافه شده در آینده داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx