لایحه جدید بریتانیا برای ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

بریتانیا قوانین ضد پولشویی اجرا میکند

بریتانیا لایحه‌ای را ارائه کرده است که به سازمان‌های مجری قانون این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را «توقیف، مسدود و بازیابی» کنند تا از جرایم سایبری و پولشویی جلوگیری کنند.

دولت روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که اصلاحات در شرکت های دولتی، از جمله مسائلی فراتر از رمزارزها، بزرگترین اصلاحات در ۱۷۰ سال گذشته است.

گریم بیگار، مدیر کل آژانس ملی جرم و جنایت، گفت: مجرمان داخلی و بین‌المللی سال‌هاست که عواید حاصل از جرم و فساد خود را با سوء استفاده از ساختار شرکت‌های بریتانیا پول شویی میکنند و به طور فزاینده‌ای از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. این اصلاحات که مدت ها مورد انتظار بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت به ما کمک می کند هر دو را سرکوب کنیم.

طبق گزارش ها، پلیس متروپولیتن در جولای سال گذشته، ارزهای رمزنگاری شده به ارزش ۱۸۰ میلیون پوند انگلیس (۲۴۹ میلیون دلار آمریکا) مرتبط با پولشویی و همچنین ۱۱۴ میلیون پوند ارز دیجیتال را در ماه ژوئن توقیف کرده بود.
رگولاتورها و مقامات دولتی در سراسر جهان نظارت خود را بر استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای پولشویی و محافظت از سرمایه سرمایه گذاران تشدید می کنند.

در حالی که آژانس مبارزه با جرایم مالی هند در حال بررسی بیش از ۱۰ صرافی ارزهای دیجیتال به اتهام پولشویی بیش از ۱۰ میلیارد روپیه (۱۲۵ میلیون دلار آمریکا) است، تنظیم کننده بازار سرمایه تایلند شرکت های ارزهای دیجیتال را از ارائه خدمات سپرده گذاری منع کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx