نهنگ ها در حال انباشت ریپل هستند

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 539 نفر

پس از یک انتظار طولانی مدت، به نظر می رسد که ریپل در نهایت در حال بهبود پس از ماه ها عملکرد ضعیف قیمت است. یکی از دلایل این پامپ قیمت ریپل، احتمال صدور حکم نهایی و بسته شدن پرونده SEC در برابر Ripple در روزهای آینده بود.

در میان شایعاتی مبنی بر توافق ریپل و SEC، پیشنهادی برای تعیین مهلت به درخواست‌هایی برای مهر و موم کردن درخواست‌هایی که مانع از شواهد می‌شوند اعطا شد. آخرین مهلت برای هرگونه درخواست مهر و موم توسط اشخاص ثالث ۹ دسامبر و آخرین تاریخ برای مخالفت با هر گونه پیشنهادی ۲۲ دسامبر است.

در مصاحبه اخیر، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) “راه خود را گم کرده” و “فاخته ای برای پفک کاکائو” است. اظهارات Garlinghouse راه را برای افزایش انتظارات بازار هموار کرده است.

جدای از اخبار خارجی که به شدت بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر می گذارد، برخی از شاخص های تکنیکال و زنجیره ای نیز تصویری خوشایند را برای XRP ترسیم کردند.

بازگشت نهنگ های ریپل

قیمت ریپل در قیمت ۰.۵۳۶ دلار در زمان انتشار نوسان کرد و ۲۷.۲۷ درصد در نمودار ۲۴ ساعته و تقریبا ۶۷ درصد در نمودار قیمت هفتگی افزایش یافت.

داده‌های زنجیره‌ای از Santiment نشان می‌دهد که آدرس‌های کوسه و نهنگ فعال با ۱ تا ۱۰ میلیون ریپل از اواخر سال ۲۰۲۰ در یک الگوی انباشتگی بوده‌اند.

قیمت ریپل

منبع : سنتیمنت

با اضافه کردن نهنگ‌ها و کوسه‌های فعال به موجودی خود، روند طولانی‌مدت سالمی را برای XRP نشان می‌دهد که می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

با این حال، نسبت قیمت XRP/BTC به بالاترین سطح یک ساله خود یعنی ۰.۰۰۰۰۲۵  رسیده است که از روند نزولی بلندمدتی که این نسبت دنبال کرده بود، شکسته است.

از منظر تکنیکال، قیمت ریپل از مقاومت خط روند نزولی بلندمدت خود عبور کرد و حجم معاملات و افزایش معاملات در قراردادهای آتی به رشد قیمت کمک کرده است.

RSI نیز به ارزش های خرید بسیار زیاد اشاره کرد که نشان دهنده فشار خرید بالا در بازار با تسلط گاوها است. سیگنال‌های بلندمدت نیز به نظر می‌رسید که با خروج RSI هفتگی از خط مقاومت نزولی خود صعودی شدند.

اوپن اینتریست به بازارهای فیوچرز در ۲۴ ساعت ۶۵.۴۳ درصد افزایش یافت. از سوی دیگر، ۱۴.۱ میلیون دلار شورت XRP پس از اقدام صعودی قیمت لیکویید شد.

در کوتاه مدت، با نگاهی به بازار اشباع شده، اگر عقب نشینی کوتاه مدت اتفاق بیفتد،ریپل می تواند حمایت ۰.۳۹ دلاری را دوباره تست کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx