یونی سواپ هزینه ها را افزایش داد

صرافی یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

افزایش هزینه های یونی سواپ

تقریبا پس از شش ماه بحث و گفتگو، جامعه صرافی یونی سواپ در نهایت با رای دادن به آن موافقت کرد. این کار درآمد را به شدت افزایش خواهد داد. به نظر می رسد روند نزولی قیمت رمزارز یونی سواپ در حال پایان است. در همین حال، جفت UNI/BTC در تایم فریم روزانه ۱.۴۳ درصد افزایش داشته است.

جامعه صرافی یونی سواپ در نهایت موافقت کرد که به نسخه آزمایشی تغییر هزینه تراکنش صرافی در مجموعه های منتخبی از مبادلات غیرمتمرکز رای دهد. تقریبا شش ماه طول کشید تا جامعه ارز دیجیتال به این نتیجه برسد. طبق گفته آدام کوکران، توسعه دهنده محبوب بلاکچین، این طرح درآمد صرافی یونی سواپ را ۳۱۵ برابر افزایش می دهد. بسیاری از اعضای جامعه موافق تغییر هزینه ها نیستند زیرا می گویند که این تغییر برای اهداف کلی پروتکل اثر معکوس خواهد داشت. در همین حال، یونی سواپ نتوانسته است ارزش کل قفل شده (TVL) خود را با وجود توسعه اخیر حفظ کند. طبق گفته Defilama، مقدار ارزش کل قفل شده این صرافی در یک ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.

یونی سواپ در حال حاضر در رتبه هفدهم مارکت قرار دارد و ارزش کل بازار آن بیش از ۴.۸ میلیارد دلار است. مجموع عرضه در گردش دارایی بیش از ۱ میلیارد است و در حال حاضر تنها ۷۶ درصد آن در بازار در گردش است. حجم مبادلات یونی بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است. نسبت حجم به ارزش بازار آن نشان دهنده روند نزولی قیمت است.

نمودار روزانه یونی سواپ

یونی سواپ پس از یک روند نزولی طولانی، یک بازگشت قوی داشته است.  یونی در حال حاضر حدود ۶.۴۰ دلار و با افزایش بیش از ۳.۶ درصدی معامله می شود. قیمت دارایی در حال حاضر ۸۵ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود کاهش یافته است اما به زودی می تواند بالاتر از آن بهبود یابد. مقاومت قیمت Uniswap را می توان نزدیک به ۱۰ دلار مشاهده کرد. در همین حال، حمایت از قیمت دارایی نزدیک به ۴ دلار دیده می شود. در حال حاضر قیمت یونی بالای میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ روزه معامله می شود. این یک تقاطع مثبت دیده برای این ارز دیجیتال در نظرگرفته می شود که می تواند قیمت آن را در آینده به بالاترین حد خود برساند.

نتیجه

تغییر هزینه یونی سواپ ممکن است برای پروتکل عالی باشد زیرا درآمد را افزایش می دهد. در همین حال بسیاری از اعضای جامعه از آن راضی نیستند. قیمت دارایی در حال حاضر در یک روند صعودی قوی معامله می شود و می تواند در آینده به بالاترین حد خود برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx