تحلیلگران می گویند تا زمانی که یک «کاتالیزور کلان» ظهور پیدا کند، «تثبیت» محدوده بیت کوین به احتمال زیاد وجود ندارد

bitcoin-trading-volatility
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 631 نفر

معیارهای زنجیره ای و شاخص های فنی بیتکوین در نزدیکی کف های تاریخی معامله می شوند; اما تحلیلگران می گویند یک «کاتالیزور کلان» جدید می تواند ثابت کند که محدوده فعلی پایین نیست.

از منظر تاریخی، از دست دادن ارزش در سراسر بازار ارز های دیجیتال;طی چند ماه گذشته یک رکورد بوده است و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال; از ۳ تریلیون دلار به ۹۹۱ میلیون دلار کاهش یافته است. بر اساس گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی ارز های دیجیتال دلفی دیجیتال، ماه ژوئن برای سرمایه گذاران بسیار دردناک بود، زیرا قیمت بیتکوین (BTC) نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافت تا یکی از بدترین ماه های تقویمی خود را ثبت کند.

با توجه به اصلاح شدید بازار، تعدادی از معیارهای قیمت بیت کوین و معیارهای on-chain شروع به رسیدن به سطوحی مشابه با سطوح پایین بازار قبلی کرده اند، اما این بدان معنا نیست که معامله گران باید به این زودی انتظار چرخش را داشته باشند زیرا تاریخ نشان می دهد که دوره ها ضعف می تواند ماه ها ادامه داشته باشد.

جریان های بزرگ مخالف بر قیمت بیتکوین تاثیر می گذارد

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های ریسک پذیر تأثیر می‌گذارد، قدرت دلار آمریکا بوده است. همراه با افزایش تورم و کاهش شاخص های اقتصادی، قدرت DXY نشانه ایست مبنی بر اینکه رکود اقتصادی کاملاً اجتناب ناپذیر است و پیش بینی ها اکنون رکود اقتصادی را در اوایل تا اواسط سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کنند.

در مقابل، بیت‌کوین اکنون خود را در تلاش برای کف سازی در حوالی چرخه سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۰ هزار دلار می‌بیند، «آخرین حمایت ساختاری واضح در نمودار بیت‌کوین در بازه زمانی بالا».

برای اولین بار قیمت بیتکوین به زیر بالاترین قیمت در دوره قبلی بازار رسیده است. به تحلیل دلفی دیجیتال; اگر بیتکوین نتواند حمایت ۲۰هزار دلار را حفظ کند; حمایت بعدی مورد انتظار محدوده ۱۵ هزار دلار و سپس ۹تا ۱۲ هزار دلار است.در حالی که این تخمین ها ممکن است تیره و تار به نظر برسند; باید توجه داشت که قیمت بیتکوین تقریباً ۸۵ درصد از اوج به پایین در هر یک از دو بازار اصلی نزولی قبلی کاهش یافت.

اگر همین اتفاق در چرخه نزولی بازار فعلی رخ دهد; بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار می رسد که ۵۰ درصد کاهش دیگر از سطوح فعلی را نشان می دهد و مطابق با محدوده قیمتی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ قرار می گیرد.

کف قیمتی بیتکوین کجاست ؟

طبق دلفی دیجیتال، درصد عرضه بیت‌کوین در سود و نسبت سود/زیان تحقق‌یافته بیت‌کوین; به سطوحی نزدیک می‌شوند که در بازار های نزولی قبلی مشاهده شده بود; اما هرکدام «مقدار بیشتری» دارند تا به پایین‌ترین حد خود برای این چرخه برسند. به گفته این شرکت، «ایندیکیتورهای مومنتوم و معیارهای ارزش‌گذاری می‌توانند برای مدت طولانی oversold  یا undervalued باقی بمانند»; که آنها را به «ابزارهای زمان‌بندی ضعیف» تبدیل می‌کند که قادر به پیش‌بینی برگشت‌های فوری نیستند.سرمایه‌گذاران مخالف ممکن است بخواهند; بر احساسات بازار و همچنین شاخص ترس و طمع که اکنون به پایین‌ترین حد تاریخی رسیده است، توجه داشته باشند.

دلفی دیجیتال گفت:

«BTC احتمالاً تا زمانی که به نوعی کاتالیز کلان دست پیدا کند به تثبیت ادامه خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx