رشد متیک با پیوستن شبکه پالیگان به شتاب دهنده دیزنی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد نجومی شبکه پالیگان شبکه پالیگان به عنوان یکی از منتخبان برنامه شتاب دهنده دیزنی سال 2022 در روز چهارشنبه انتخاب شد; و باعث شد که ارز دیجیتال متیک این پروژه بیش از 15 درصد افزایش یابد. به گزارش رسانه ها، شرکت والت دیزنی هیچ یک از پروژه های کریپتویی خود را اعلام عمومی نکرده […]

شبکه پالیگان

رشد نجومی شبکه پالیگان

شبکه پالیگان به عنوان یکی از منتخبان برنامه شتاب دهنده دیزنی سال 2022 در روز چهارشنبه انتخاب شد; و باعث شد که ارز دیجیتال متیک این پروژه بیش از 15 درصد افزایش یابد.

به گزارش رسانه ها، شرکت والت دیزنی هیچ یک از پروژه های کریپتویی خود را اعلام عمومی نکرده است; اما شتاب دهنده 2022 بر ایجاد تجربیات همه جانبه از طریق فناوری هایی مانند; واقعیت افزوده (AR)، هوش مصنوعی (AI) و توکن های غیرمثلی (NFT) تمرکز خواهد کرد.

سایر منتخبان در این شتاب دهی شرکت های برنامه رسانه‌های اجتماعی  وب3; Flickplay، پلتفرم داستان سرایی مبتنی بر وب3; Lockerverse، شرکت واقعیت افزوده; Red 6  و پلتفرم تجارت الکترونیک مجازی; Obsess بوده اند.

شبکه پالیگان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، یک پلتفرم مقیاس‌پذیری و سازگاربا اتریوم است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر (dApps) را با هزینه‌های تراکنش پایین تری تولید کنند.

به  تازگی شبکه پالیگان  توسط غول رسانه های اجتماعی متا (فیسبوک سابق) برای پشتیبانی  ازNFT ها  در فیسبوک انتخاب شده است.

منتخبان برنامه شتاب دهنده دیزنی مثل شبکه پالیگان با کمک هایی مثل دریافت منابع مالی، دسترسی به فضای کار مشترک در پردیس خلاقانه دیزنی در لس آنجلس و راهنمایی از مدیران، کارآفرینان، سرمایه گذاران و رهبران تجاری دیزنی تقویت خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx