درخواست از وزارت دادگستری برای ارزیابی ارز دیجیتال بانک مرکزی

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

اعضای مجلس مدعی شدند که “محل مناسب برای بحث” در مورد قوانین مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی در شعبه قانونگذاری ایالات متحده خواهد بود. اعضای جمهوری خواه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا از وزارت دادگستری خواسته اند تا ارزیابی و پیشنهادات قانونی خود را در مورد دلار دیجیتال ظرف ده روز ارائه دهد.

در نامه ای در ۵ اکتبر خطاب به مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده، ۱۱ قانونگذار جمهوری خواه از وزارت دادگستری خواستند نسخه ای از “ارزیابی اینکه آیا تغییرات قانونی برای صدور CBDC ضروری است یا خیر” تهیه کند. درست همانطور که در فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن درمورد دارایی های دیجیتال آمده است. اعضای مجلس مدعی شدند که “محل مناسب برای بحث” در مورد قوانین مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی به جای بخش اجرایی فدرال، در شعبه قانونگذاری ایالات متحده خواهد بود.

در نامه آمده است:

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، زمان و منابع قابل توجهی را صرف بررسی خطرات و مزایای بالقوه CBDC کرده است. بررسی کمیته شامل تجزیه و تحلیل این بود که آیا فدرال رزرو صلاحیت صدور CBDC را بدون مجوز قانونی دارد یا خیر. جمهوریخواهان کمیته در اصول CBDC ما تأکید کردند که فدرال رزرو صلاحیت قانونی برای صدور یک اقدام غایب CBDC از کنگره را ندارد.

این نامه شامل امضاهایی از پاتریک مک‌هنری، عضو رتبه‌بندی شده، که اخیراً در کنفرانس Converge22 در سانفرانسیسکو ظاهر شد، و نماینده تام اِمر، که از تحریم‌های وزارت خزانه‌داری در مورد میکسر کریپتو تورنادو کش انتقاد کرده، بود. قانونگذاران از گارلند درخواست کردند که تا ۱۵ اکتبر پاسخ دهد.

در ۱۶ سپتامبر، کاخ سفید گزارش خود را در مورد چارچوبی جامع برای ارز های دیجیتال در ایالات متحده، از جمله بررسی یک CBDC، منتشر کرد. وزارت دادگستری موظف شد در مورد تهدیدهای بالقوه به دلیل استفاده غیرقانونی از دارایی های دیجیتال گزارش دهد و تغییراتی در سیاست ها و قوانین ارائه دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx