سناتور آمریکایی لایحه جدیدی برای حمایت از ارزهای دیجیتال ارائه کرد

ارزهای دیجیتال آمریکا
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

ارائه لایحه جدید برای حمایت از ارزهای دیجیتال توسط سناتور آمریکایی

یک سناتور جمهوری خواه در حال ارائه لایحه جدیدی است که از پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال در برابر برخی اقدامات اجرایی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) محافظت می کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی اخیر، بیل هاگرتی از تنسی، قانون شفافیت دیجیتال سال ۲۰۲۲ را به عنوان وسیله ای برای محافظت از مبادلات بیت کوین و ارزهای ذیجیتال در برابر نفوذ SEC و ارائه وضوح نظارتی در مورد نحوه طبقه بندی دارایی های دیجیتال ارائه می کند.

هاگرتی می‌گوید که ابهامات نظارتی، سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل را برای شرکت‌های رمزنگاری فعال در ایالات متحده دشوار می‌کند و مانع رشد صنعت می‌شود.

همانطور که هاگرتی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:

فقدان وضوح نظارتی فعلی برای دارایی‌های دیجیتال، کارآفرینان و کسب‌وکارها را با یک انتخاب مواجه می‌کند: ابهام نظارتی قابل توجه در ایالات متحده را بررسی کنند یا به بازارهای خارج از کشور با مقررات دارایی دیجیتال روشن حرکت کنند.

متأسفانه، این عدم اطمینان افراد را نسبت به سرمایه گذاری و ایجاد شغل را در اینجا در آمریکا منصرف می کند و رهبری ایالات متحده را در این فناوری تحول آفرین در چنین زمان حساسی به خطر می اندازد.

این قانون گام مهمی در جهت ارائه اطمینان به واسطه‌های ارزهای دیجیتال و حذف موانع ورود است که در حال حاضر مانع رشد و نقدینگی بازارهای کریپتو ایالات متحده می‌شوند.

هیچ جزئیات خاصی مبنی بر اینکه کدام اقدامات اجرایی SEC تحت پوشش این لایحه برای محافظت از مبادلات ارزهای دیجیتال قرار می گیرد، ارائه نشده است.

در اوایل سال جاری، هاگرتی قانون شفافیت استیبل کوین ها را نیز معرفی کرد، لایحه‌ای که مشخص می‌کند کدام یک از رمزارزها واجد شرایط استیبل کوین هستند و چگونه باید از آن‌ها پشتیبانی شود.

این لایحه مستلزم استیبل کوین ها با دلار آمریکا یا اوراق بهادار دولتی با سررسید کمتر از ۱۲ ماه است. همچنین صادرکنندگان ارزهای دیجیتال وابسته به دلار را ملزم می‌کند تا ذخایر خود را در گزارش‌های حسابرسی شده افشا کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx