کوین بیس یک وام 3 میلیارد دلاری را به سیرکل ارائه کرده است

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

اخیراً یک تسهیلات اعتباری چند میلیارد دلاری از صرافی رمزارز کوین بیس به سیرکل (شرکت سازنده USDC) آشکار شد. طبق گزارش ها، این اعتبار هفته گذشته پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی به ناشر USDC ارائه شد. این بانک حاوی 3.3 میلیارد دلار از سپرده های ذخیره سیرکل بود که دومین استیبل کوین بزرگ جهان […]

سیرکل

اخیراً یک تسهیلات اعتباری چند میلیارد دلاری از صرافی رمزارز کوین بیس به سیرکل (شرکت سازنده USDC) آشکار شد. طبق گزارش ها، این اعتبار هفته گذشته پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی به ناشر USDC ارائه شد. این بانک حاوی 3.3 میلیارد دلار از سپرده های ذخیره سیرکل بود که دومین استیبل کوین بزرگ جهان را پشتیبانی می کرد.

تسهیلات اعتباری 3 میلیارد دلاری برای حمایت از نقدینگی USDC

طبق گزارش 20 مارس فورچون، کوین بیس تسهیلات اعتباری 3 میلیارد دلاری را به سیرکل ارائه کرد تا نقدینگی استیبل کوین USDC خود را تضمین کند. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، سیرکل دستورالعمل هایی را برای انتقال وجوه خود به خارج از بانک سیلیکون ولی پیش از فروپاشی آن صادر کرده بود. با این حال، مؤسسه مالی توسط شرکت سپرده گذاری بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) قبل از اینکه وجوه خارج شود، توقیف شد.

این منجر به قرار گرفتن 3.3 میلیارد دلار از دارایی‌های شرکت در معرض بانک شد. هنگامی که سیرکل این موضوع را فاش کرد، سرمایه‌گذاران وحشت کردند و عجله کردند وجوه خود را از USD Coin بیرون بکشند، که باعث شد استیبل کوین پیوند خود را با دلار آمریکا از دست بدهد. این امر باعث شد تا کوین بیس خط اعتباری را برای اطمینان از نقدینگی کافی برای استیبل کوین افزایش دهد. لازم به ذکر است که USD Coin یک پروژه مشترک کوین بیس و سیرکل است. این دو شرکت تحت یک سرمایه گذاری مشترک به نام کنسرسیوم مرکز فعالیت می کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx