ریپل توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است

ریپل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

تعداد نهنگ‌ها در شبکه ریپل اخیراً افزایش یافته است، سرمایه‌گذاران بزرگ به شدت این ارز دیجیتال را جمع‌آوری می‌کنند و احتمالاً نتیجه مطلوبی را در نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیش‌بینی می‌کنند.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاکچین سنتیمنت، ۵۰ آدرس نهنگ جدید در شبکه ریپل وجود دارد که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون XRP دارای ارزشی بین ۳.۸ تا ۳۸ میلیون دلار را در اختیار دارند.

این تحلیلگر اضافه کرد که سرمایه گذاران بزرگ در این ارز دیجیتال ۴۲۰ میلیون توکن جدید به ارزش ۱۵۵ میلیون دلار در ماه گذشته در روند انباشتی جمع آوری کرده اند که نشان می دهد نهنگ ها در حال آماده شدن برای یک حرکت بزرگ قیمت هستند.

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، سرمایه‌گذاران نهادی در حوزه ارزهای دیجیتال شرط‌های خود را روی محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال افزایش داده‌اند و در اوایل ماه جاری توجه آنها به سولانا (SOL) و ریپل (XRP) جلب شده است، حتی در شرایطی که محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو شاهد خروجی سرمایه بی‌سابقه بوده‌اند.

محصولات سرمایه‌گذاری که در معرض سولانا قرار می‌گیرند، ۴۰۰,۰۰۰ دلار ورودی داشتند، در حالی که آنهایی که در معرض XRP قرار گرفتند، ورودی ۳۰۰,۰۰۰ دلار داشتند. محصولات سرمایه گذاری پالیگان (MATIC) نیز به طور قابل توجهی شاهد ورودی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری بودند. این ورود سرمایه، طی هفته‌ای رخ داده است که محصولات کریپتو رکورد ۲۵۵ میلیون دلار خروجی خالص را تجربه کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx