ریپل توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تعداد نهنگ‌ها در شبکه ریپل اخیراً افزایش یافته است، سرمایه‌گذاران بزرگ به شدت این ارز دیجیتال را جمع‌آوری می‌کنند و احتمالاً نتیجه مطلوبی را در نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیش‌بینی می‌کنند. بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاکچین سنتیمنت، 50 آدرس نهنگ جدید در شبکه ریپل وجود دارد […]

ریپل

تعداد نهنگ‌ها در شبکه ریپل اخیراً افزایش یافته است، سرمایه‌گذاران بزرگ به شدت این ارز دیجیتال را جمع‌آوری می‌کنند و احتمالاً نتیجه مطلوبی را در نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیش‌بینی می‌کنند.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاکچین سنتیمنت، 50 آدرس نهنگ جدید در شبکه ریپل وجود دارد که بین 10 تا 100 میلیون XRP دارای ارزشی بین 3.8 تا 38 میلیون دلار را در اختیار دارند.

این تحلیلگر اضافه کرد که سرمایه گذاران بزرگ در این ارز دیجیتال 420 میلیون توکن جدید به ارزش 155 میلیون دلار در ماه گذشته در روند انباشتی جمع آوری کرده اند که نشان می دهد نهنگ ها در حال آماده شدن برای یک حرکت بزرگ قیمت هستند.

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، سرمایه‌گذاران نهادی در حوزه ارزهای دیجیتال شرط‌های خود را روی محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال افزایش داده‌اند و در اوایل ماه جاری توجه آنها به سولانا (SOL) و ریپل (XRP) جلب شده است، حتی در شرایطی که محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو شاهد خروجی سرمایه بی‌سابقه بوده‌اند.

محصولات سرمایه‌گذاری که در معرض سولانا قرار می‌گیرند، 400,000 دلار ورودی داشتند، در حالی که آنهایی که در معرض XRP قرار گرفتند، ورودی 300,000 دلار داشتند. محصولات سرمایه گذاری پالیگان (MATIC) نیز به طور قابل توجهی شاهد ورودی 100،000 دلاری بودند. این ورود سرمایه، طی هفته‌ای رخ داده است که محصولات کریپتو رکورد 255 میلیون دلار خروجی خالص را تجربه کردند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx