یونی سواپ ورژن ۴ در سال جاری راه اندازی می‌شود

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 204 نفر

بنیاد یونی سواپ، سازمان حامی پروتکل دیفای Uniswap، تاریخ راه‌اندازی نسخه ۴ این پروتکل را پس از به‌روزرسانی دنچون یا دنکون (Dencun) در شبکه اتریوم اعلام کرد.

این بنیاد در پستی در  X (توییتر سابق)، نقشه راهی را به همراه برنامه‌هایش برای راه‌اندازی نسخه جدید پلتفرم منتشر کرد. این سازمان تأکید کرد که در حال حاضر در مرحله “فریز کد” است، جایی که تکمیل کد اصلی، آزمایش، بهینه‌سازی، ارتقاء امنیت و نهایی‌سازی بخش‌های جانبی انجام می‌شود. این بنیاد در پست X خود نوشت:

“با توجه به اینکه راه‌اندازی دنچون در شبکه اصلی برای مارس ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، از ارائه این به‌روزرسانی به جامعه هیجان‌زده هستیم! راه‌اندازی یونی‌سواپ ۴ به‌صورت موقت برای سه ماهه سوم ۲۰۲۴ تعیین شده است.”

پس از این مرحله، تیم یونی‌سواپ کدهای ورژن ۴ را برای بررسی به شرکت‌های حسابرسی می‌سپارد و همچنین یک برنامه باگ بانتی برگزار می‌کند که به امنیت بیشتر پلتفرم کمک می‌کند. این تیم معتقد است که یونی‌سواپ ۴ باید “حسابرسی‌شده‌ترین کدی باشد که تاکنون در شبکه اتریوم اجرا شده است”. همزمان با انجام تنظیمات نهایی، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ نیز در شبکه آزمایشی نیز تست خواهد شد.

قیمت یونی سواپ

طبق گفته بنیاد یونی‌سواپ، فاز سوم، یونی‌سواپ ۴ را در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ به شبکه اصلی اتریوم منتقل می‌کند. این سازمان تأکید کرد که این تاریخ، احتمالی است و به وضعیت به‌روزرسانی دنچون در شبکه اتریوم بستگی دارد.

همانطور که پیش از این توسط ارزینجا گزارش شده بود، به‌روزرسانی دنچون شبکه اتریوم در ۱۷ ژانویه در شبکه آزمایشی گورالی (Goerli) فعال شد. این به‌روزرسانی چندین پیشنهاد بهبود اتریوم (EIP) را معرفی می‌کند، مانند EIP-4844 که با هدف کاهش کارمزد تراکنش‌های لایه ۲ طراحی شده است.

استقرار دنچون در گوارلی با تأخیر و مشکلات جزئی مواجه شد. با این حال، در شبکه سپویلا (Sepolia)، شبکه آزمایشی دیگر اتریوم، این بروزرسانی بدون مشکل خاصی تست شد. در ۸ فوریه، توسعه‌دهنده اتریوم، تیم بویکو، اعلام کرد که این به‌روزرسانی در اسلات ۸۶۲۶۱۷۶ به شبکه اصلی می‌آید. شرکت تحقیقاتی بلاکچین، Nethermind، تأکید کرد که این تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱:۵۵:۳۵ بعد از ظهر به وقت UTC خواهد بود. این تاریخ توسط توسعه‌دهندگان اتریوم در یک تماس تلفنی در ۸ فوریه پس از استقرار موفق در شبکه آزمایشی Holesky تعیین شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx