Vauld از دادگاه سنگاپور مهلت قانونی سه ماهه دریافت می کند

Vauld وولد از دادگاه سنگاپور مهلت قانونی سه ماهه دریافت می کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

دادگاه‌ سنگاپور از وولد (Vauld) در برابر طلبکاران ناراضی خود به مدت سه ماه محافظت کرده‌ است. با گذشت زمان، این وام دهنده باید قبل از هجوم دعاوی، خود را بازسازی کند.

سه ماه فرصت تنفس

دادگاه عالی سنگاپور روز دوشنبه یک مهلت سه ماهه به شرکت مادر وولد در برابر طلبکارانش اعطا کرد. در حالی که وکلای وولد به دنبال یک مهلت شش ماهه بودند، دستور قاضی عادت عبدالله تنها سه ماه ادامه خواهد داشت و در ۷ نوامبر به پایان می رسد. عبدالله گفت: «من نگران هستم که یک تعلیق شش ماهه نظارت کافی را به دنبال نداشته باشد». قاضی بسته به نحوه رسیدگی شرکت به موضوع، پنجره تمدید را باز نگه داشت.

به وولد دو هفته فرصت داده شد تا کمیته اعتباردهندگانی را ایجاد کند که جزئیات پیش نیازی مانند جریان نقدینگی و ارزیابی دارایی ها را به همه افراد آسیب دیده ارائه می دهد و احتمالات حداقل برداشت برای مشتریان را بررسی می کند.این بدین معناست که نمی توان علیه وولد در طول مدت مهلت قانونی شکایت کرد. این تصمیم ۱۴۴۰۰۰ طلبکار را با دارایی های بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بدون گزینه قانونی تا پایان دستور باقی می گذارد.

با این حال، به نظر می رسد که در پی ادعاهایی مبنی بر اینکه Nexo قصد دارد وام دهنده ورشکست را بخرد، روزنه ای از امید برای طلبکاران وجود دارد. نکسو یک قرارداد مدت دار با وولد امضا کرد و پس از تکمیل بررسی های لازم ظرف ۶۰ روز، معامله ممکن است تکمیل شود.

آنتونی ترنچف، مدیرعامل نکسو ابراز اطمینان کرد که این معامله به نتیجه خواهد رسید. اما نسبت به چندین مشکل هشدار داد. شرکت او امیدوار است از وولد به عنوان سکوی پرتاب برای گسترش عملیات خود در جنوب شرق آسیا استفاده کند. ترنچف گفت؟

ما باید بررسی کنیم که بدهی ها و مطالبات طرف مقابل چیست، چشم انداز دریافت آن مطالبات چگونه است، و می دانید، همه چیزهایی مانند آن را درک کنیم تا بتوانیم در موقعیتی باشیم که بتوانیم تصمیم بگیریم.

شرکت‌های کریپتو در شرایط وخیم

در میان زمستان کریپتو، وولد ترس مشتریان را در مورد وضعیت مالی خود کاهش داد; اما چند هفته بعد، موجی به سمت این وام دهنده برگشت. وولد جامعه خود را با اعلام اخراج های گسترده قبل از انداختن بمب توقف برداشت برای کاربران خود متحیر کرد. انفجار ترا نقطه اوج برای چندین شرکت مضطرب در حوزه ارزهای دیجیتال بود. مشکلات به ۳AC سرایت کرد و سپس مانند یک دومینو، بابل فایننس، سلسیوس و ویوجر از هم پاشیدند.

زیمپکس، یکی دیگر از شرکت‌های ارزهای دیجیتال، همچنین به دنبال یک مهلت قانونی شش ماهه است تا «تیم را برای حل و فصل وضعیت نقدینگی متمرکز کند».

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx