مقامات هندی Vauld را به پولشویی متهم کردند

پولشویی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

مقامات هندی Vauld را به پولشویی متهم کردند

مقامات هندی ۴۶ میلیون دلار از دارایی های متعلق به شخصیت حقوقی Vauld در این کشور را مسدود کرده اند. Vauld متهم به کمک به مشتریان خود برای پولشویی شده است.

Yellow Tune Technologies، مشتری هندی شرکت Vauld اخیراً توسط اداره اجراییات هند مورد بازجویی مالی قرار گرفت. در نتیجه یافته‌های مقامات هندی، موجودی درگاه پرداخت و موجودی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شرکت Flipvolt را مسدود کرده اند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این تصمیم برای ۳.۷ میلیارد روپیه هند (معادل ۴۷ میلیون دلار) دارایی اعمال می شود.

کمک به پولشویی

اداره اجراییات هند می گوید که Flipvolt دریک سری پولشویی دست داشته است، زیرا ۲۳ شرکت مالی غیربانکی دارایی های فوق را در کیف پول های Flipvolt که توسط مشتری معروف به Yellow Tune Technologies  نگهداری می شود، واریز کردند.

مقامات هندی نتوانستند اپراتورهای Yellow Tune Technologies را پیدا کنند. با این حال، آنها در طول تحقیقات خود دریافتند که Yellow Tune یک شرکت پوششی است که توسط دو شهروند چینی که فقط به نام های Alex و Kaldi شناخته می شوند، تشکیل شده است.

به گفته اداره اجراییات هند، دارایی‌های Yellow Tune شامل عواید ناشی از شیوه‌های سواستفاده از پلتفرم های وام‌دهی بوده است.

این مقام گفت که Yellow Tune توانست با کمک Flipvolt خیلی راحت فرآیند های KYC را انجام دهد. این سازمان افزود که شرکت Flipvolt هیچ تلاش صادقانه ای برای ردیابی دارایی های مورد نظر یا پیگیری مبدا تراکنش های شرکت موردنظر انجام نداده است. به این ترتیب،Flipvolt  به اتهام همکاری با Yellow Tune برای پولشویی متهم شده است.

این در حالی است که وب‌سایت  Vauldشرکت Flipvolt را به‌عنوان نهاد حقوقی مستقر در هند در کنار Defi Payments Pte Ltd، نهاد حقوقی مستقر در سنگاپور فهرست کرده است.

پلتفرم وام دهی Vauld

Vauld  یکی از چندین پلتفرم وام دهی ارزهای دیجیتال است که در تابستان امسال به دلیل ورشکستگی، برداشت های مشتریان خود را متوقف کرد. از آن زمان، این شرکت به دنبال حمایت از طریق حقوق ورشکستگی است. همچنین شرکت NEXO درخواستی برای این شرکت ارائه داده است.

مشخص نیست که خبر این هفته به ورشکستگی قبلی Vauld مرتبط است یا خیر. پلتفرم Vauld  در ابتدا مشکلات مالی با شرکا را به عنوان یکی از دلایل تعلیق برداشت کاربران ذکر کرد; اما در آن زمان به طور خاص به Yellow Tune اشاره نکرده بود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx