تعلیق معاملات رمزارز ولودروم (VELODROME) در ارزینجا

ولودروم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 602 نفر

اطلاعیه صرافی ارزینجا

صرافی ولودروم (Velodrome)،‌ یک صرافی غیرمتمرکز و پلتفرم تامین نقدینگی در شبکه لایه دو آپتیمیزم است که از پروتکل بازار ساز (AMM) خودکار استفاده می‌کند و کاربران این پلتفرم می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن غیرمتمرکز به معامله رمزارزها، تامین نقدینگی، استیکینگ، رای دهی و… در شبکه Optimism بپردازند. این پروتکل یک توکن بومی مبتنی بر شبکه آپتیمیزم (ERC-20) دارد که در ارزینجا نیز قابل معامله است.

تعلیق موقت معاملات رمزارز VELODROME در ارزینجا

پلتفرم ولودروم قرار است که در تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۳ (۱۴ تیر ۱۴۰۲) به نسخه جدید و دوم بروزرسانی شود. با این بروزرسانی تمامی توکن‌های نسخه اول Velodrome می‌بایست به نسخه دوم مهاجرت کنند. این مهاجرت با نسبت ۱ به ۱ انجام می‌شود و پس از پایان آن، نسخه قبلی توکن دیگر در دسترس نخواهد بود.

در راستای این به‌روزرسانی، تمامی واریز و برداشت‌ها و معاملات رمزارز VELODROME در تاریخ ۱۴ تیر و از ساعت ۱۰:۰۰ به وقت جهانی (ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران) در ارزینجا متوقف خواهند شد و زمان بازگشایی دوباره معاملات، پس از انجام موفقیت آمیز و تکمیل مهاجرت خواهد بود. توجه داشته باشید که پس از انجام بروزرسانی توکن‌های نسخه اول ولودروم، تحت عنوان VELODROME v1، در ارزینجا پشتیبانی نشده و مسئولیت واریز آن به عهده ارزینجا نخواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx