اسنوپ داگ به عنوان یکی از بنیانگذاران پلتفرم پخش زنده وب۳ معرفی شد

اسنوپ داگ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 773 نفر

اسنوپ داگ از زمانی که NFT‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ محبوبیت پیدا کردند، حضور قابل توجهی در حوزه وب۳ داشته است. رپر و بازیگر آمریکایی، اسنوپ داگ، به عنوان یکی از بنیانگذاران یک برنامه پخش زنده تحت وب ۳ به نام “Shiller” معرفی شده است.

این برنامه به عنوان یک پلت فرم پخش زنده توصیف می شود که هدف آن ترکیب فناوری وب۳ با محتوای زنده و قابل پخش در لحظه است. ستاره رپ به همراه سام جونز، کارآفرین حوزه فناوری، به عنوان یکی از بنیانگذاران اپلیکیشن معرفی شده است. این همکاری به دنبال موجی از مشارکت وب۳ توسط اسنوپ داگ در سال گذشته است.

در آوریل سال گذشته، اسنوپ داگ با متاورس سندباکس همکاری کرد تا یک مجموعه NFT به نام “Snoop Avatars” را راه اندازی کند و یک تک آهنگ هیپ هاپ با عنوان “A Hard Working Man” منتشر کرد که بعداً با یک مجموعه ۵۰۰۰۰ قطعه‌ای NFT همراه شد. این ستاره رپ همچنین با یوگا لبز، تیم سازنده بورد ایپ کلاب (BAYC) و کریپتو پانکز، شریک شد تا در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی MTV در ۲۹ آگوست روی صحنه‌ای متاورسی اجرا کند.

طبق بیانیه اول مارس Roobet، اسنوپ داگ همچنین اخیراً با این کازینو کریپتویی شریک شده است، جایی که او به عنوان “افسر ارشد گنجرو” شرکت خواهد کرد. در مورد شیلر، استفاده از فناوری بلاک چین در این اپلیکیشن به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا استریم خود را «توکن‌سازی» کنند و توکن‌های غیرقابل تعویض یا سایر محصولات وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک را تبلیغ کنند. دستمزد این تولیدکنندگان محتوا را می‌توان با ارزهای دیجیتال مانند اتر یا NFT پرداخت کرد. طبق آخرین به‌روزرسانی شیلر در ۲ مارس، این نسخه برای انتشار در ژانویه برنامه ریزی شده بود، اما تا ماه آوریل به تعویق افتاده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx