پالیگان پلتفرم موسیقی وب۳ راه اندازی می‌کند

پالیگان وب3
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

راه اندازی پلتفرم موسیقی مبتنی بر وب۳ توسط پالیگان

تجارت الکترونیک و سازنده پلتفرم تعاملی LGND از همکاری چند ساله با توسعه دهنده شبکه بلاک چین پالیگان و شرکت Warner Music Group  برای ایجاد یک پلتفرم موسیقی مبتنی بر وب۳ به نام LGND Music خبر داده است.

LGND Music، که قرار است در ژانویه ۲۰۲۳ راه اندازی شود، به عنوان یک پلتفرم موسیقی و کلکسیونی طراحی شده است که از “کلکسیون های دیجیتالی از هر بلاک چین در یک پخش کننده اختصاصی” پشتیبانی می کند، در نتیجه این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا کلکسیون های دیجیتال خود را پخش کنند.

این مشارکت به هنرمندان منتخب گروه موسیقی وارنر اجازه می‌دهد تا مجموعه‌های دیجیتالی را هم در پلتفرم‌های اپلیکیشن و هم روی دسکتاپ راه‌اندازی کنند. سازندگان همچنین می توانند از طریق محتوای ویژه و تجربیات مدیریت شده با پایگاه هواداران خود ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم بر روی شبکه پالیگان ساخته خواهد شد و هزینه های تراکنش کمتر و تراکنش های سریع تر را ارائه می دهد.

LGND Music  قصد دارد ویژگی‌های متنوعی را ارائه دهد که این امکان را برای مجموعه‌داران موسیقی فراهم می‌کند تا در یک اکوسیستم غیرمتمرکز بر اساس مالکیت کامل دارایی‌های دیجیتال شرکت کنند. به گفته این شرکت، کاربران این پلتفرم همچنین می‌توانند توکن‌های موسیقی را خریداری کرده و به طور کامل مالک آن شوند و با ساختن یک مجموعه، به راحتی با کلکسیون‌های دیجیتالی شروع به کار کنند و استفاده از آن حتی برای کاربرانی که با رمزارزها و مجموعه های دیجیتال ناآشنا هستند آسان خواهد بود.

پتانسیل ادغام موسیقی در تکنولوژی وب۳ امیدوارکننده به نظر می‌رسد، و نوازندگان برای مدتی از قدرت توکن‌های غیرمثلی برای تبدیل مخاطبان خود به جوامع وفادار استفاده می‌کنند.

پلتفرم های موسیقی وب۳ به طور بالقوه می توانند صنعت موسیقی را دگرگون کنند و فرصت های جدیدی را برای سازندگان و هنرمندان برای نوآوری و کسب درآمد از محتوای خود بوجود بیاورند. گلدمن ساکس پیش بینی کرد که صنعت موسیقی جهانی تا سال ۲۰۳۰ می تواند ۱۳۱ میلیارد دلار ارزش داشته باشد و بخش قابل توجهی از آن می تواند در محیط های وب۳ ادغام شود.

آخرین همکاری گروه موسیقی وارنر برای ایجاد LGND Music ماه‌ها پس از اعلام شراکت با اپن سی انجام شد تا به هنرمندان موسیقی منتخب اجازه دهد تا پایگاه هواداران خود را در بازار NFT ایجاد و گسترش دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx