رشد دوبرابری اتریوم های سپرده گذاری شده بعد از ادغام

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 334 نفر

استیکینگ اتریوم برای اولین بار حدود دو سال پیش در شبکه اتریوم آغاز شد، زمانی که حرکت به سمت اثبات سهام به طور رسمی آغاز شد. از آن زمان، مقدار ETH سهام در شبکه افزایش یافته است. تا سال ۲۰۲۱، کل اتریوم های سپرده گذاری شده از ۵٪ از کل عرضه در گردش فراتر رفت. علیرغم رشد بسیار زیاد، در مقایسه با رشدی که شبکه در سال گذشته تجربه کرده است، چیزی نیست.

دو برابر شدن اتریوم های سپرده گذاری شده

میزان سهام ETH در شبکه نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر سهم بیش از ۱۳.۴ میلیون از کل اتریوم را تشکیل می دهد که بیش از ۱۱٪ از کل عرضه را تشکیل می دهد. این رشد علیرغم این واقعیت است که شرط بندی می تواند مخاطره آمیز باشد، اما با حرکت تیم طبق برنامه ریزی، باعث افزایش علاقه کاربران شده است.

برخی شایعات در مورد نحوه ریختن تمام ETH سهام به بازار وجود داشت. با این حال، مشخص شده است که با ادغام که قرار است در ماه سپتامبر اتفاق بیفتد، هیچ گزینه انصرافی وجود نخواهد داشت. بلکه یک دوره ۶-۱۲ ماهه تا معرفی این قابلیت وجود دارد. اما حتی این نیز نامشخص است زیرا هیچ جدول زمانی مشخصی برای زمان اجرای برداشت وجود ندارد.

 

 منبع: Arcane Research

منبع: Arcane Research

با افزایش بهره، بازدهی ETH به شدت کاهش یافته و به حدود ۴ درصد رسیده است و انتظار می‌رود که با ایجاد اعتبارسنجی‌های بیشتر، بازدهی کاهش یابد. این بازده بزرگترین کشش برای سهامداران باقی می ماند، زیرا ابزاری برای کسب غیرفعال ETH در حالی که منتظر خارج شدن از بازار است، فراهم می کند.

 

اعتبار سنجان ممکن است افزایش یابد

در حال حاضر، صدها هزار اعتبار سنج در شبکه وجود دارد، اما اکثریت قریب به اتفاق اتریوم بدون ریسک باقی مانده است. این بدان معنی است که هنوز رشد زیادی از نظر اتریوم سهام وجود دارد و گزارش اخیر Glassnode به این موضوع اشاره دارد.

این گزارش نشان می دهد که تعداد آدرس هایی که بیش از ۳۲ کوین دارند به بالاترین حد خود رسیده است. این مهم است زیرا در مجموع ۳۲ اتریوم برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنجی در شبکه اتریوم و کسب پاداش برای کمک به تایید تراکنش‌ها در شبکه مورد نیاز است. بنابراین این بدان معناست که کاربران بیشتری وجود دارند که واجد شرایط اعتبارسنجی هستند.

یک واقعیت جالب این است که قیمت اتریوم در مقایسه با سال گذشته حدود ۵۱ درصد کاهش یافته است، اما این دارایی دیجیتال توانسته است بیشتر دستاوردهایی را که پس از اعلام ادغام به دست آورده است، حفظ کند. قیمت اتریوم در حال حاضر ۱۵۹۵ دلار با رشد ۲۴ ساعته ۰.۷۵٪ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx