رمزارز هلو HELLO چیست؟ | معرفی هلو لبز و توکن هلو

توکن هلو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 893 نفر

هلو لبز (HELLO Labs) با توکن هلو،  آینده حوزه کریپتو و سرگرمی است. یک اکوسیستم بومی وب۳ که برنامه‌نویسی، بازی‌ و NFT‌های اصلی را تولید و تأمین مالی می‌کند و همچنین گاهی در نقش توزیع کننده آن‌ها ظاهر می‌شود. با ابداع اصطلاح Cryptotainment (که تلفیقی از کلمات سرگرمی و کریپتو)، هلو لبز همواره سعی می‌کند که پتانسیل گسترده وب۳ را به طور کامل درک کند و برای مخاطبان انبوه رمزارزها جذابیت داشته باشد.

هلو لبز که توسط پل کالین، مدیر خلاق برنامه Video Music Awards شبکه MTV و نامزد جایزه گرمی، تأسیس شده است، با ایجاد یک تجربه یکپارچه، معروف به Web2 Meets Web3 (به معنای ملاقات وب۲ با وب۳) به دنبال ۱ میلیارد کاربر بعدی فضای وب۳ است. با این نوع آوری حتی ابتدایی ترین کاربران راهنمایی می‌شوند تا اولین گام خود را برای داشتن یک دارایی دیجیتال، بازی‌های وب۳ و یا تماشای برنامه های انحصاری بردارند.

هلو توکن (HELLO)

توکن هلو (HELLO) در قلب این اکوسیستم وب۳ قرار دارد. HELLO برای دسترسی به محتوای انحصاری، بازی و خرید NFT استفاده خواهد شد. همانطور که اکوسیستم رشد می کند، کاربرد بیشتری برای توکن HELLO آشکار خواهد شد. توکن هلو در بلاکچین بایننس قرار دارد و می توان آن را از صرافی‌های مختلفی خریداری کرد. این صرافی‌ها درحال حاضر شامل پنکیک سواپ، بیت مارت، Gate.io، هات بیت، بیت گت و.. است.

توکن هلو

لیست صرافی‌هایی که از معاملات توکن HELLO پشتیبانی می‌کنند

تیم پروژه هلو (HELLO)

توکن هلو

تیم پروژه هلو لبزطبق وبسایت پروژه، تیم هلو از افراد زیادی با حرفه و تخصص‌های مختلف تشکیل شده است. بنیان‌گذار پروژه پائول کاسلین است. کاسلین یک کارگردان و مدیر خلاق است که هم در صنعت سرگرمی و هم در صنعت بلاک چین سرآمد است. از زمانی که کاسلین با نامزدی جایزه گرمی برای اولین فیلم زنده خود (برای ارتیست پاپ، ریحانا) وارد صحنه شد، به طور محکم جای خود را در عرصه کارگردانی و خلق رویداد تثبیت کرده است. تخصص او در زمینه کارگردانی زنده باعث شده است که برای اجراهای تلویزیونی و نمایش‌های زنده در دنیای کارگردانی خلاق شناخته شود. پائول برنامه‌های مختلفی را کارگردانی کرده است از جمله؛ اجرای سفارشی برای هنرمندانی همچون شان مندز، کاملیا کابلو، جاستین بیبر، دوا لیپا، آریانا گرانده و امینم.

مدیر اجرایی هلو لبز، ساندر گورتش است، یک استراتژیست ارشد فناوری با سابقه. تخصص‌های وی شامل بازاریابی دیجیتال، تحول دیجیتال، نوآوری بلاک چین، بازاریابی داده و بازاریابی برند می‌باشد. گورتش در شرکت‌هایی مانند Philips Healthcare، NXP و Shell بعنوان رهبر یا عضوی از تیم فعالیت داشته است.

همکاری‌های هلو لبز

هلو لبز با تعدادی از شرکا در فضاهای وب۳، کریپتو و سرگرمی همکاری می‌کنند تا برند خود را گسترش داده و از طریق توسعه و تولید IP‌های منحصر به فرد “Cryptotainment” را به مخاطبان اصلی معرفی کند. در قسمت همرکاران وبسایت هلو، برندهای زیر به عنوان همکاران دیده می‌شوند.

هلو لبز

همکاری‌های هلو لبز

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx