آیوتکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

آیوتکس چیست و چگونه کار می‌کند؟
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 533 نفر

آیوتکس (IOTX) چیست؟

آیوتکس به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز منبع باز با هدف توانمندسازی اقتصاد باز برای ماشین های هوشمند شروع به کار کرد. تمرکز اصلی آیوتکس داشتن یک اکوسیستم باز است که در آن ماشین‌ها و همچنین مردم می‌توانند با اراده آزاد و اعتماد تضمین شده در تعامل باشند و از انگیزه‌های اقتصادی که به درستی طراحی شده‌اند لذت ببرند.

تیم پروژه شامل ۴۰ دانشمند و مهندس محقق از سراسر جهان است. آیوتکس از مکانیسم ابتکاری Roll-DPoS برای ایجاد بلاک چین سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) استفاده کرد. این بلاکچین در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی و توسط بیش از ۱۰۰ نماینده در سراسر جهان اجرا شد. این سیستم بلاک چین تاکنون بیش از ۱۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده است.
همچنین تیم بلاک چین آیوتکس، بلوک های زیرساخت ضروری را برای اتصال شبکه هوشمند بایننس، بلاک چین Heco مانند کیف پول ioPay و همچنین اتریوم ساخته است. بهترین بخش در مورد شبکه بلاک چین آیوتکس این است که به مقیاس گذاری اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم بدون هزینه های هنگفت کمک می کند.

بنیانگذاران آیوتکس چه کسانی هستند؟

رمزارز IOTX در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد و تاکنون ۱۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده است. بنیانگذاران این کوین عبارتند از: Qevan Guo، Raullen Chai، Jing Sun و Xinxin Fan.

راولن چای نه تنها یکی از بنیانگذاران آیوتکس است، بلکه مشاور سرمایه گذاری های BootUP و عضوی از گروه وظیفه دفتر کل توزیع شده صنعتی در کنسرسیوم اینترنت صنعتی است. یکی دیگر از بنیانگذاران، جینگ سان نیز به عنوان شریک مدیریتی در اسپارک‌لند کپیتال کار می کند. او یکی از سرمایه‌گذاران ایتدایی در Rippling و همچنین تامین کننده نقدینگی در پولیچین کپیتال است.

آیوتکس چگونه کار می کند؟

اینترنت اشیا (IoT) از زمان پیدایش زندگی ما را تغییر داده است. این فناوری به شدت نحوه رفتار دنیای فیزیکی را در زندگی شخصی ما و همچنین در تجارت تغییر داده است. این فناوری فقط به مردم کمک نکرده تا هوشمندتر زندگی کنند، بلکه اشتراک گذاری و دسترسی آسان به داده ها را در سراسر جهان نیز امکان پذیر کرده است. آیوتکس اکنون بلاک چین را به روشی بهتر، ایمن و سریع‌تر به اینترنت اشیا و دستگاه‌های هوشمند متصل می‌کند.

آیوتکس یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز است که به ماشین‌ها و انسان‌ها اجازه می‌دهد تا با اراده آزاد، اعتماد و حریم خصوصی تضمین‌شده تعامل داشته باشند. این پلتفرم نوآوری و همچنین قدرت بلاک چین را برای NFT ها، دستگاه های ایمن، DApp ها و سایر تراکنش های آنلاین به ارمغان می آورد. هدف اصلی رمزارز IOTX این است مردم صاحب ارزش و داده هایی که تولید می‌کنند باشند و همچنین آنها را کنترل کنند. با اتصال دنیای دیجیتال به دنیای فیزیکی، این شبکه به کاربران امکان استفاده از خدمات مختلف را می دهد.

توکن بومی شبکه آیوتکس، IOTX است. قیمت فعلی کوین در زمان نگارش مقاله ۰.۰۳ دلار است. این رمزارز همچنین در مجلات و وب‌سایت‌های مختلف کریپتو، قدردانی و تعاریف زیادی را دریافت کرده است.

خرید آیوتکس

برای خرید آیوتکس می توانید از صرافی های متمرکز بین المللی مانند بایننس یا صرافی های غیرمتمرکز مانند پنکیک سوآپ استفاده کنید. اگر این امکان را ندارید، صرافی ارزینجا خدمات خرید و فروش ررمزارز IOTX و ۴۰۰ رمزارز دیگر را فراهم نموده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای آیوتکس به وبسایت صرافی ارزینجا مراجعه کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx