فن توکن پورتو (PORTO) چیست؟ | بنیان‌گذاران توکن پورتو

فن توکن پورتو
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

فن توکن پورتو (PORTO)

باشگاه فوتبال اف سی پورتو که در سال ۱۸۹۳ تأسیس شد، بیشترین عناوین بین المللی را در لیگ برتر پرتغال و بسیاری از دستاوردهای چشمگیر دیگر در سراسر اروپا مانند لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. این باشگاه برای تشویق هواداران خود در سراسر جهان، در سال ۲۰۲۱ با بایننس شریک شد تا فن توکن پورتو (PORTO) را عرضه کند.

PORTO  دومین توکن هواداری ورزشی است که از طریق فروش توکن در لانچ پد بایننس منتشر شد. این یک توکن کاربردی  BEP-20  روی زنجیره  BNBیا زنجیره هوشمند بایننس سابق، است که مجموع عرضه توکن آن ۴۰ میلیون است.

پورتو چندین مورد استفاده از طرفداران در اکوسیستم بایننس را طراحی کرده است. به عنوان یک توکن سودمند، فن توکن پورتو به دارندگان حق حاکمیت برای شرکت در نظرسنجی های مربوط به باشگاه فوتبال پرتغالی را می دهد. کاربران هرچه توکن های هواداری بیشتری داشته باشند، رای آنها تاثیر بیشتری بر این تصمیمات خواهد گذاشت. به عنوان مثال، دارندگان توکن هواداری پورتو می توانند آهنگ گرم کردن تیم را برای مسابقه آینده و همچنین پیام خوشامدگویی را برای نمایش در طول مسابقه انتخاب کنند.

جدا از حقوق حاکمیتی، دارندگان توکن می‌توانند از فن توکن پورتو خود برای خرید جعبه‌های اسرارآمیز NFT FC Porto استفاده کنند. این جعبه ها حاوی NFT های کمیاب یا فوق العاده کمیاب از مجموعه ای منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال، اولین مجموعه  NFTپورتو دروازه بانان افسانه ای این تیم را به نمایش گذاشت.

NFT های فن توکن پورتو چیزی فراتر از کلکسیون های دیجیتال هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای استفاده در NFT PowerStation، یک ویژگی گیمیفیکیشن نوآورانه در پلتفرم بایننس فن توکن، استفاده کرد. با شارژ NFT های مورد نیاز، طرفداران می توانند شانس برنده شدن جوایز هواداری خود را تقویت کنند و جوایز اضافی فن توکن پورتو را دریافت کنند. هرچه NFT آنها بیشتر شارژ شود، پاداش هواداری آنها بهتر است. NFT ها همچنین می توانند در بازار NFT  بایننس معامله شوند.

در آینده، دارندگان توکن می‌توانند از توکن هواداری پورتو خود برای اشتراک‌های وفاداری، مانند دریافت جوایز ویژه و نشان‌های طرفداران، رفتن به رویدادهای «ملاقات و خوشامدگویی» با بازیکنان تیم و دریافت کالای رایگان استفاده کنند. طرفداران همچنین می توانند از فن توکن پورتو برای خرید بلیط بازی و پرداخت هزینه عضویت در پلتفرم تجارت الکترونیک باشگاه پورتو از طریق بایننس پی استفاده کنند.

بنیان‌گذاران فن توکن پورتو

فن توکن پورتو در لانچ پد بایننس، یک پلتفرم راه اندازی توکن، راه اندازی شد. توکن هواداری پورتو نتیجه یک قرارداد چند ساله بود که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با باشگاه فوتبال منعقد کرد. همکاری بایننس با چندین تیم فوتبال منجر به راه اندازی چندین توکن هواداری دیگر از جمله توکن هواداری لاتزیو شده است. توکن‌های هواداری بایننس به باشگاه‌های فوتبال اجازه می‌دهد تا از طریق فناوری بلاکچین با هواداران ارتباط برقرار کنند، همراه با چندین مزیت انحصاری دیگر.  تیاگو گوویا مدیر عامل این پروژه، مدیر بازاریابی با سابقه جامع در دنیای بازاریابی ورزشی است.

مزایا

دارندگان فن توکن پورتو می توانند با کمک توکن های غیرمثلی منتشر شده توسط تیم، به راحتی با بازیکنان باشگاه پورتو تعامل داشته باشند. دارندگان فن توکن ها دسترسی ویژه ای به فروش سری NFT خواهند داشت. علاوه بر این، طرفداران واجد شرایط ملاقات، کالاهای امضا شده و سایر تجربیات انحصاری خواهند بود.

مشارکت

هواداران این شانس را خواهند داشت که در فعالیت های باشگاه ها شرکت کنند، زیرا توکن هواداری پورتو این امکان را به آنها می دهد تا در مورد تصمیمات مختلف رای دهند. این می تواند شامل انتخاب لباس برای بازیکنان و همچنین انتخاب سرودهای باشگاه باشد. همچنین، طرفداران حق دارند هر مقدار از فن توکن پورتو خود را به باشگاه پورتو اهدا کنند.

کسب درآمد

تعداد توکن های هواداری می تواند با گذشت زمان افزایش یابد و تعداد بیشتری از طرفداران باشگاه شروع به نگه داشتن این توکن های کاربردی کنند. فروش این توکن به حمایت مالی باشگاه پورتو کمک خواهد کرد.

توکن پورتو با پلتفرم رسمی تجارت الکترونیک تیم یکپارچه خواهد شد و طرفداران می توانند از فن توکن پورتو برای خرید کالاهای رسمی و بلیط های روز مسابقه استفاده کنند.

حدود ۴۰ میلیون فن توکن پورتو وجود دارد. بیش از ۱۹.۵۰ درصد از کل عرضه پس از فروش اولیه در گردش بود که به ۷,۸۰۰,۰۰۰ توکن PORTO می رسد. ۲۰٪ از عرضه برای اشتراک های وفاداری است که می تواند توسط طرفداران برای دسترسی به معاملات انحصاری استفاده شود. ۱۵ درصد از عرضه برای تیم و ۲۰ درصد دیگر برای توسعه دهندگان محفوظ است. ۳۵% هم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx