بایننس حمایت خود را از FTX قطع کرد

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

فروش توکن FTT توسط بایننس

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، گفت که شرکت او تمام توکن های FTX خود را خواهد فروخت. ژائو در توییتی در ۶ نوامبر گفت که این تصمیم پس از گزارش اخیر گرفته شده است.

طی این توییت چانگ پنگ ژائو،  توضیح داد که نقد کردن توکن های صرافی FTX در جهت مدیریت ریسک های مرتبط با این توکن است و با اشاره به تجربه دردناک سقوط لونا و چگونگی تأثیر آن بر بازار افزود:

“ما از افرادی که علیه سایر بازیگران صنعت ارزهای دیجیتال شایعه پراکنی می کنند، حمایت نخواهیم کرد.”

نقد کردن FTT ما فقط در جهت مدیریت ریسک است که از تجربه ناخوشایند لونا درس گرفته ایم. ما قبلا از آن ها حمایت می کردیم، اما بعد از مشکلات بوجود آمده نمی توانیم تظاهر به عادی بودن شرایط کنیم. ما مخالف کسی نیستیم. اما ما از افرادی که علیه سایر بازیگران صنعت ارزهای دیجیتال شایعه پراکنی می کنند، حمایت نخواهیم کرد .

احتمالا تصمیم بایننس برای فروش توکن های FTX به دلیل گزارش‌هایی است که در مورد ترازنامه آلامدا فاش شده است. آلامدا که توسط سم بنکمن تأسیس شده است، ادعا می‌کند میلیاردها دلار از دارایی‌های آلامدا روی توکن FTX سرمایه گذاری شده است.

کارولین الیسون، مدیرعامل آلامدا ریسرچ در توییتی در ۶ نوامبر گفت که گزارش ترازنامه منعکس کننده داستان واقعی نیست و اشاره کرد که ترازنامه مورد بحث فقط برای زیرمجموعه ای از نهادهای شرکت ما و سایر دارایی ها به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد دلار است که در ترازنامه منعکس نشده است. سم بنکمن در توییتی از حرف های الیسون حمایت کرد و گفت: «شایعه‌های بی‌اساسی منتشر شده است».

کوین تلگراف برای شفاف سازی در مورد دلایل نقد کردن توکن های FTT با بایننس تماس گرفت، یکی از سخنگویان بایننس گفت که این شرکت در حال حاضر هیچ به روز رسانی در این مورد ندارد. ژائو اعلام نکرد که بایننس چند درصد از آن توکن ها را می‌فروشد، اما فاش کرد که صرافی، به دلیل خروج از سهام FTX در سال گذشته، حدود ۲.۱ میلیارد دلار معادل بایننس یو اس دی (BUSD) و توکن FTT دارد.
او اضافه کرد که بایننس سعی می کند توکن ها را به گونه ای بفروشد که تاثیر آن بر بازار را به حداقل برساند و اظهار داشت که انتظار دارد فروش توکن ها طی چند ماه انجام شود. تجزیه و تحلیل آنچین نشان داد که نزدیک به ۲۳ میلیون FTT به ارزش حدود ۵۸۴ میلیون دلار در آن زمان از یک کیف پول ناشناخته به بایننس منتقل شد که ژائو آن را به عنوان بخشی از صندوق ذخیره توکن صرافی تأیید کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx