دلیل سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار چه بود

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

بیت کوین در چند هفته اخیر شاهد عملکرد ضعیفی بوده است و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نیز به این موضوع واکنش نشان داده اند. پس از چند هفته نوسان بالای ۲۰۰۰۰ دلار، قیمت این ارز دیجیتال در نهایت به زیر این حمایت تکنیکال مهم سقوط کرد و باعث خروج سرمایه های زیادی از بازار شد. در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران نهادی همچنان نسبت به بازار دید مثبتی نداشتند. با وجود این که، جریان‌های خروجی در بازار وجود داشت، سرمایه گذاران نهادی همچنان فعالیت خاصی ندارند.

فهرست این محتوا

سقوط بیت کوین

خروج حجم بیت کوین تا یک هفته دیگر ادامه یافته است. این در حال حاضر جریان خروجی برای دارایی دیجیتال را در سه هفته متوالی بدون هیچ نشانه ای از معکوس آورده است. مجموع خروجی ها در هفته به ۲۹ میلیون دلار رسید. هفته‌ای دیگر بود که بیت‌کوین اکثریت خروجی‌ها را ارسال کرده بود، اگرچه دیگران جریان‌های خروجی را ثبت کرده بودند.

جریان‌های ورودی بیشتر برای ایجاد موقعیت های فروش روی بیت کوین استفاده شده است، که یک بار دیگر نشان‌دهنده احساسات نزولی در بین سرمایه‌گذاران بیت‌کوین است.چیزی که هنوز تغییر نکرده، این است که سرمایه گذاران نهادی همچنان در هنگام سرمایه گذاری در بازار احتیاط می کنند.

این تصمیملت با توجه به موضعی که فدرال رزرو در مورد اقتصاد اتخاذ کرده است، قابل درک است. در تلاش برای تحت کنترل درآوردن نرخ تورم، فدرال رزرو موضعی اتخاذ کرده است که به عنوان یک موضع تهاجمی شناخته می شود و باعث می شود سرمایه گذاران به شدت به سرمایه های خود بچسبند.

حجم خروجی

علاه بر بیت کوین، اتریوم نیز شاهد یک جریان خروجی ملموس در بازار خود بود. اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، در همین دوره زمانی مجموعاً یک میلیون دلار جریان خروجی داشته است. تا قبل از اینکه به روزرسانی اتریوم، توسط تیم توسعه دهنده آن اعلام شود سرمایه‌گذاران نسبت به اتریوم بسیار نزولی بودند. با این حال، بدیهی است که احساسات صعودی نسبت به این ارز دیجیتال چندان دوام نمی آورد.

ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اکنون سومین هفته متوالی خروج سرمایه خود را ثبت کرده اند. این جریان خروجی به ۲۷ میلیون دلار در هفته رسید. اکثریت خروجی ها از سه کشور شامل ایالات متحده، سوئد و آلمان با مجموع ۲۶.۵ میلیون دلار بوده است.

جالب است که جریان‌های خروجی جزئی به دیگر پلتفرم‌های دیفای مانند سولانا، کاردانو، یونی سواپ، تزوس و چین لینک سرازیر شده بود. بیشتر ورودی ها از برزیل با مجموع ۱.۲ میلیون دلار بوده است. به طور کلی، با وجود بازگشت مجدد بیت کوین به بالای ۲۰۰۰۰ دلار، بازار همچنان با مشکل مواجه است. حرکت بسیار ضعیفی وجود دارد که این بازار را به یک بازار فروشنده تبدیل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx