لونا کلاسیک پامپ می‌شود، علت چیست؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت لونا کلاسیک دوباره در حال افزایش است، این هفته 15 درصد افزایش یافته و به پنج سود برتر ارز دیجیتال امروز در صرافی رمزارز بایننس، درست پس از ApeCoin بازگشته است. این جدیدترین پمپ LUNC نشان دهنده قدرت قابل توجهی از سوی گاوها است. این درحالی است که قیمت بیت کوین هنوز زیر 20,000 […]

لونا کلاسیک

لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک دوباره در حال افزایش است، این هفته 15 درصد افزایش یافته و به پنج سود برتر ارز دیجیتال امروز در صرافی رمزارز بایننس، درست پس از ApeCoin بازگشته است. این جدیدترین پمپ LUNC نشان دهنده قدرت قابل توجهی از سوی گاوها است. این درحالی است که قیمت بیت کوین هنوز زیر 20,000 دلار و اتریوم زیر 1,400 دلار می باشد و احساسات بازار به سمت نشست FOMC در روز چهارشنبه حرکت می کند.

لونا کلاسیک

تاریخچه قیمت لونا کلاسیک

بالاترین قیمت ماهانه فعلی لونا کلاسیک (LUNC) یا «ترا کلاسیک» همانطور که برخی از معامله گران به آن اشاره می کنند، 0.000593 دلار در 8 سپتامبر بود. این بالاترین نقطه اوج حرکت 14.3 برابری قیمت از 0.00004123 دلار در سال 2022 بود که در 9 ژوئن به ثبت رسید (با احتساب اقدام قیمت ترا از زمان هارد فورک Terra LUNA و تغییر نام آن به LUNC).

پس از یک حرکت تقریباً 1500 درصدی، انتظار می رفت که این رمزارز اصلاح و تثبیت شود. قیمت لونا کلاسیک تا 0.00024 دلار در این ماه کاهش یافته است، یک عقب نشینی 60 درصدی.

لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک تا نزدیکی EMA هفتگی با دوره زمانی 8 افزایش یافت.

پیش بینی قیمت

اگر این هفته قیمت لونا کلاسیک بتواند کندل سبزی را بالاتر از بالاترین قیمت در 30 ماه می (0.00029 دلار) ببندد، برای بسیاری از خریداران بالقوه جدید سیگنال صعودی خواهد بود، و تأیید می کند که LUNC این سطح را برای حمایت در یک بازه زمانی بالا تغییر داده است. بسته شدن حدود 0.0003 دلار یا بالاتر در طول هفته FOMC و عملکرد بهتر از بیت کوین و اتریوم نشان می دهد که پمپ LUNC هنوز تمام نشده است و شاهد ادامه صعود خواهیم بود. نمودار قیمت لونا کلاسیک اگر شروع به بستن شمع های هفتگی بیشتر زیر قیمت 0.00029 دلار کند، ساختار بازار خود را نزولی خواهد کرد – همانطور که هفته گذشته قبل از جهش رفتار کرد.

معامله‌گر کریپتو Gigantic Rebirth که سقوط اولیه یونا را پیش‌بینی کرده بود، اوایل این هفته موقعیت شرت ترا (LUNA) خود را بسته است، اما هنوز LUNC خود را نبسته است – که این یک مورد نزولی برای LUNC است.

چرا لونا کلاسیک پامپ می‌شود؟

بخشی از جذابیت لونا کلاسیک این است که کوین اصلی ترا نیست و اکنون متعلق به جامعه است و دو کوآن در آن دخالتی ندارد. بنا به گزارش ها، بنیانگذار ترافورم لبز اکنون یک فراری از دادستان های کره جنوبی است، اگرچه او این شایعه را رد کرده است. همانطور که سرمایه گذاران کریپتو در ردیت درمورد این موضوع بحث کردند:

{دو کوآن} برای راه اندازی یک کوین جدید آن (لونا کلاسیک) را رها کرد، بنابراین مردم کودک رها شده را می خرند.

به نوعی لونا کلاسیک مانند میم کوین ها شده است. میم کوین ها هنوز جذابیت انبوهی دارند و در این هفته خودنمایی می‌کردند ، زمانی که میم کوین جدید، Tamadoge با وجود سقوط قیمت بیت‌کوین و اتریوم، زودهنگام پیش فروش خود را کامل کرد. ما پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های بیشتری از قیمت LUNC را در این هفته در آستانه روز FOMC و پس از اطلاعیه‌های فدرال رزرو منتشر خواهیم کرد. قیمت لونا کلاسیک در حال حاضر تقریباً 0.00031 دلار است و ارزش بازار واقعی آن کمتر از 2 میلیارد دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx