آیا ترا کلاسیک در سال ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد؟

ترا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 727 نفر

ترا کلاسیک در میانه یک پمپ قیمت عمده قرار دارد و سرمایه گذاران از چشم انداز رسیدن این کوین به سطوحی که ترا قدیمی، قبل از سقوط چشمگیر آن در ابتدای سال به آن رسیده بود، خوش بین هستند. ترا کلاسیک (LUNC) در ۲۴ ساعت گذشته در اوج قیمت ۱۹ درصد رشد داشت، با حجمی که به تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار رسید و ارزش بازار از سد ۱ میلیارد دلاری عبور کرد.

ترا کلاسیک چیست و چرا LUNC درحال پامپ است؟

ترا کلاسیک در هفته‌های اخیر از سودهای باورنکردنی بهره می‌برد و سرمایه‌گذاران برای خرید کوینی که از خاکستر سقوط ترا برخاسته هجوم آورده‌اند. ترا (LUNA) یک استیبل کوین الگوریتمی بود که از قیمت ۸۰ دلاری خود – و بالاترین قیمت قبلی ۱۴۰ دلاری – به کسری از یک دلار سقوط کرد.

تریلیون ها توکن جدید LUNA نیز ایجاد شد که باعث کاهش بیشتر قیمت شد. این یکی از بزرگ‌ترین فاجعه‌ها در تاریخ کریپتو بود که تخمین زده می‌شود بیش از ۴۰ میلیارد دلار در کمتر از یک هفته معاملاتی از بین رفته باشد.

یک معامله گر بدشانس در Reddit فاش کرد که در زمان سقوط بیش از ۹۰۰۰۰۰ کوین داشته است – به ارزش تقریبی ۷۴ میلیون دلار در آن زمان – و چیزی از آن باقی نمانده است، در حالی که ستاره محبوب یوتیوب KSI ادعا می کند که ۳ میلیون دلار روی این کوین از دست داده است.

اما علاقه به این پروژه به شدت در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران متقاعد شده اند که LUNC می تواند از سطح قیمت فعلی خود به بیش از ۱ دلار و بیشتر بازگردد.

تیم ترا کلاسیک ادعا می کند که در حال کار برای اتصال مجدد به یک کوین پایدار جدید، USTC است و همچنین برای از بین بردن مقدار زیادی از عرضه، با ۶ تریلیون توکن در حال حاضر، یک پِگ جدید را اجرا خواهد کرد. کار به نفع LUNC و جامعه متعهد آن به خوبی سازماندهی شده است، در حالی که قابلیت استیکینگ نیز در ۲۶ اگوست فعال شد که باعث ایجاد یک پامپ کوچک شد.

جامعه تقریباً ۴۰۰ میلیارد کوین را از گردش خارج کرد و توسعه‌دهندگان همچنین در حال آماده‌سازی توکن‌های جمع‌آوری‌شده برای ارتقای کمبود و قیمت هستند و بایننس از این سوزاندن پشتیبانی می‌کند. اگر جامعه LUNC به تبلیغ سکه و استیک و سوزاندن توکن‌های خود ادامه دهد، در صورت ادامه افزایش قیمت، ممکن است سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز بیشتری وارد بازار شوند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx