استخراج بیت کوین آیا سقوط خواهد کرد؟

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

کارشناسان توضیح می دهند که چرا بحران واقعا فرصت است

استخراج بیت کوین شامل تعادل ظریف بین چندین بخش متحرک است. ماینرها در حال حاضر باید با هزینه های سرمایه ای و عملیاتی، تعمیرات غیرمنتظره، تاخیر در حمل و نقل محصول و مقررات غیرمنتظره مواجه شوند که می تواند از کشوری به کشور دیگر – و در مورد ایالات متحده، از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد. علاوه بر این، آنها همچنین مجبور بودند با کاهش شدید بیت کوین از ۶۹۰۰۰ دلار به ۱۷۶۰۰ دلار مبارزه کنند.

با وجود کاهش ۶۵ درصدی قیمت بیت کوین نسبت به بالاترین حد خود، اجماع عمومی در میان ماینرها این است که آرامش خود را حفظ کنند و تنها با روی هم چیدن صندلی ها ادامه دهند، اما این بدان معنا نیست که بازار هنوز به پایین ترین سطح خود رسیده است.

نیک هنسن، مدیرعامل Luxor، در یک پنل انحصاری استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که توسط Cointelegraph میزبانی شد، گفت: «قطعاً در شرکت‌های سهامی عام یا حداقل حتی نه فقط در شرکت‌های سهامی عام، کاهش سرمایه وجود خواهد داشت. احتمالاً نزدیک به ۴ میلیارد دلار ASICهای جدید وجود دارد که باید در زمان عرضه آنها پرداخت شود و این سرمایه دیگر در دسترس نیست.

هانسن توضیح داد

“صندوق های تامینی خیلی سریع منفجر می شوند. من فکر می کنم معدنچی ها ۳ تا ۶ ماه طول می کشد تا منفجر شوند. بنابراین ما خواهیم دید که چه کسی عملیات خوبی دارد و چه کسی می تواند از این محیط کم حاشیه جان سالم به در ببرد.”

وقتی از ماگدالنا گرونوسکا، مشاور PRTI Inc. در مورد چالش‌ها و انتظارات آینده صنعت استخراج بیت‌کوین سؤال شد، گفت: «یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در این گذار به اقتصاد کم کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای داشتیم، سرمایه‌گذاری ناکافی در این زمینه بوده است. فناوری و زیرساخت توسط بخش دولتی و خصوصی. چیزی که من فکر می کنم در مورد استخراج بیت کوین واقعا شگفت انگیز است این است که واقعاً یک راه کاملاً جدید برای تأمین مالی یا یارانه برای توسعه زیرساخت های مدیریت انرژی یا زباله ارائه می دهد. و این راهی است که فراتر از مسیرهای سنتی مالیات دهندگان یا نرخ برق است، زیرا این روش بر اساس یک سیستم کاملاً ظریف انگیزه های اقتصادی است.

آیا بیت کوین محیط زیست را نابود می کند؟

جو برنت، تحلیلگر Blockware Solutions گفت: از آنجایی که بحث میزگرد به تأثیرات زیست محیطی استخراج بیت کوین و این فرض عمومی مبنی بر اینکه مصرف انرژی بیت کوین تهدیدی برای کره زمین است تغییر کرد:

فکر می‌کنم استخراج بیت‌کوین برای محیط‌زیست بد نیست، فکر می‌کنم در هر صورت، انگیزه بیشتری برای تولید انرژی ایجاد می‌کند، قابلیت اطمینان شبکه و انعطاف‌پذیری را بهبود می‌بخشد و فکر می‌کنم احتمالاً در دراز مدت نرخ برق خرده‌فروشی را کاهش می‌دهد.
به گفته برنت، «ماشین بیت کوین یک نعمت برای تولید انرژی ارزان است و این برای همه بشریت خوب است».

 

آیا استخراج صنعتی بیت کوین باعث تسریع «پذیرش انبوه» ارز دیجیتال مورد انتظار می شود؟

تاد اسی، مدیر عامل Hashworks، در مورد تسلط ماینینگ بیت کوین، آینده صنعت و اینکه آیا رشد استخراج صنعتی می تواند در نهایت منجر به پذیرش انبوه رمزارزها شود یا خیر، گفت: “من معتقدم که بیشتر ماینینگ های آینده در میانه انجام خواهد شد. آمریکای شرقی و شمالی و تا حدودی آسیا. بسته به اینکه در نهایت چقدر می توانند قطع کنند. و این واقعاً گویای در دسترس بودن منابع طبیعی و هزینه برق است.»

در حالی که به راحتی می توان فرض کرد که هم افزایی فزاینده بین شرکت های بزرگ انرژی و استخراج بیت کوین به اعتبار بیت کوین به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری می افزاید و احتمالا پذیرش انبوه آن را تسهیل می کند، هانسن با این موضوع مخالفت کرد.

هانسن گفت:

«نه، قطعاً نه، اما این چیزی است که زندگی همه را تغییر می‌دهد، چه بدانند و چه ندانند. با اینکه آخرین خریدار و خریدار اولین گزینه برای انرژی بودن. این انرژی، بازارهای انرژی و نحوه تولید و مصرف آن را در ایالات متحده متحول خواهد کرد. و به طور کلی، باید به طور قابل توجهی وضعیت انسان را در طول زمان بهبود بخشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx