متخصص بلاکچین به کاخ سفید دعوت شد

کاخ سفید از متخصص بلاکچین دعوت میکند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

لایحه تراشه ها موقعیت متخصص بلاکچین را در دفتر علمی کاخ سفید فراهم می کند

مجلس نمایندگان ایالات متحده قانون “Chips & Scince” را روز پنجشنبه با ۲۴۳ رای موافق در برابر ۱۸۷ رای موافق تصویب کرد. این لایحه که بیش از یک سال پیش به مجلس سنا ارائه شد، کمک های مالی و مشوق هایی را برای صنعت نیمه هادی فراهم می کند و تحقیقات را تشویق می کند. همچنین یک موقعیت تخصصی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید (OSTP) ایجاد می کند.

این لایحه که روز چهارشنبه در سنا تصویب شدو قیمت کلی آن ۲۸۰ میلیارد دلار است که شامل شامل ۵۲ میلیارد دلار کمک مالی و مشوق برای تولیدکنندگان نیمه هادی ایالات متحده است و با رقابت شدید چین روبرو هستند و ۱۷۰ میلیارد دلار مشوق برای تحقیقات. انتظار می رود که به تسهیل مشکلات زنجیره تامین در صنعت نیز کمک کند.

️ خبر خوب از DC

لایحه چیپ ها که به تازگی توسط کنگره تصویب شده است، یک مشاور اختصاصی POTUS در زمینه بلاک چین و وب ۳ در OSTP کاخ سفید ایجاد می کند. برخی از ما مدت هاست که این موضوع را تحت فشار قرار داده ایم. پیشنهادات بزرگی برای RepDarrenSoto برای اصلاحیه ای که باعث شد آن اتفاق بیفتد.

در فصل طولانی «مفادات علوم و فناوری متفرقه» این لایحه، بخشی است که یک موقعیت تخصصی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در OSTP ایجاد می‌کند تا «به رئیس‌جمهور در مورد مسائل مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال مشاوره دهد». بر اساس بیانیه ای که دارن سوتو، نماینده دموکرات فلوریدا منتشر کرد، زبان این ماده از لایحه ای است که او جداگانه ارائه کرده است. سوتو در این بیانیه گفت:

من به عنوان رئیس مشترک گروه بلاک چین کنگره و عضو کمیته انرژی و بازرگانی مجلس، مفتخرم که سیاست مورد نیاز برای اطمینان از شکل‌گیری نوآوری در دولت ما را تقویت کنم و قانون چیپس و علم دقیقاً این کار را انجام خواهد داد. “

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx