تحلیل بازار: آیا زمستان سرد کریپتو در سه ماهه سوم نیز ادامه خواهد داشت؟

تحلیل بازار: آیا زمستان سرد کریپتو در سه ماهه سوم نیز ادامه خواهد داشت؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

تحلیل بازار: آیا زمستان سرد کریپتو در سه ماهه سوم نیز ادامه خواهد داشت؟

فروپاشی تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، اکوسیستم ترا و بحران ورشکستگی در سراسر موسسات ارزهای دیجیتال، بازار را در طول سه ماهه دوم به سمت نزول سوق داده است. با وجود بهبود تدریجی در ماه جولای، بازار در حال حاضر همچنان متشنج و آسیب پذیر است.

بیت کوین در حال حاضر در بازه ۲۲,۰۰۰ دلار خرید و فروش می شود. اتریوم نیز بعد از انتشار اخبار به‌روزرسانی مرج (Merge)، با افزایش چشمگیر به بازه ۱,۶۰۰ دلار صعود کرده است.

سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ برای فضای کریپتو فاجعه بار بوده است. بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۵۶.۳ و ۶۷.۴ درصد سقوط کردند که یکی از بدترین عملکردهای فصلی در تاریخ این دو ارز دیجیتال بود.

فروپاشی اکوسیستم ترا منجر به یک اثر دومینویی در سراسر این فضا شد که به متضرر شدن میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران ختم شد. در این زمستان سرد کریپتویی حتی شرکت‌هایی مانند تری ارزو کپیتال و سلسیوس جان سالم به در نبردند.

در گزارش CryptoCompare از وضعیت بازار در سه ماهه دوم، وضعیت بازار وخیم عنوان شده است. و همچنان زنگ خطر رکود اختصاصی به خوبی در این فضا شنیده می‌شود.

سقوط چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال منجر به کاهش شدید ارزش کل قفل شده (TVL) در صنعت دیفای شده است. در مجموع، این شاخص در این بازه زمانی ۶۵.۷ درصد کاهش یافته است.

تحلیل بازار: آیا زمستان سرد کریپتو در سه ماهه سوم نیز ادامه خواهد داشت؟

ارزش کل قفل شده در پروتکل‌های دیفای

نکته قابل توجه این موضوع است که در این گزارش ادعا شده که این چرخه نزولی می‌تواند منجر به توسعه نوآوری‌هایی در این فضا شود که بسیار شبیه به بحران مالی سال ۲۰۰۸ است. همین مهم به نوبه خود می‌تواند کاتالیزوری برای روند صعودی بعدی بازار باشد.

در این بازه زمانی مقررات و نقص‌های امنیتی نیز برجسته شده است. جنت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، با جدیت بیشتری در خصوص خطرات مرتبط با فضای کریپتو پس از فروپاشی اکوسیستم ترا هشدار داده است.

چشم‌انداز بازار

با توجه به ماهیت وضعیت کلان اقتصادی، افزایش قیمت فعلی بازار را می‌توان به عنوان یک صعود کوچک در طول بازار نزولی تعبیر کرد. با این حال، علاقه‌مندان به بازار همچنان به اجرای طرح‌های بلندپروازانه برای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند. اما این صنعت در تنش‌های فزاینده در سراسر بازار به شدت آسیب خواهد دید. اینکه صنعت از اینجا به کجا خواهد رفت یک سوال یک تریلیون دلاری است که در حال حاضر پاسخی برای آن وجود ندارد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx