رشد اتریوم و متزلزل شدن بیت کوین

رشد اتریوم و متزلزل شدن بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

بیت‌ کوین و اتریوم هر دو افزایش می‌یابند، اما با کاهش شتاب قیمت بیت‌ کوین، ETH جایزه را می‌گیرد. بیت کوین (BTC) با شروع معاملات وال استریت در ۲۲ ژوئیه پس از بازیابی بیشتر ضررهای قبلی خود; یک گام به عقب برداشت.

رشد اتریوم و متزلزل شدن بیت کوین

BTC/USDT 1H

گاو های بیت کوین نتوانستند حملات خود را در بالاترین حد چند هفته ای حفظ کنند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView تأیید کردند که BTC/USD با مقاومت جدیدی نزدیک به ۲۴۰۰۰ دلار مواجه شده است. این جفت ارز ۲۴ ساعت گذشته را پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه تسلا بیشتر دارایی های بیت کوین خود را فروخته است، به آرامی برای بازگرداندن زمین های از دست رفته سپری کرده بود. در حالی که قیمت ۲۴۲۸۰ دلاری قبل از اعلام قیمت همچنان پابرجاست، گاوها با بازگشایی وال استریت در آن روز، با کاهش حدود ۴۰۰ دلاری بیت کوین /دلار آمریکا، با کاهش قیمت مواجه شدند.

تاجر محبوب کریپتو تونی گفت:

“کف ها و افت‌های شدید معمولاً منجر به بازگشت به حرکت متوسط یا رالی تسکین می‌شوند. اساساً فروشندگان خسته شده‌اند و خریداران در تلاش برای خرید پایین هستند که باعث افزایش تسکین می‌شود. در نتیجه روند کلی در حال حاضر نزولی باقی مانده است.”

سهام ایالات متحده نیز در آن روز به طور مشابه کاهش یافتند، به طوری که S&P 500 و Nasdaq Composite Index در بازار آزاد شاهد کاهش ملایمی بودند. شاخص دلار آمریکا (DXY)، در تثبیت در طول هفته، به روند نزولی خود ادامه داد و برای اولین بار از ۵ جولای به ۱۰۶ رسید.

رشد اتریوم و متزلزل شدن بیت کوین

U.S. dollar index (DXY) 1-day

در بین آلتکوین ها اتریوم نمایش را پیش می برد

در حالی که اتر (ETH) از بالاترین سطح محلی خود نیز عبور می کند، هنوز هم به تحلیلگران فرصت زیادی برای هیجان زده شدن می دهد. ETH/USD به ۱۶۴۰ دلار رسید و بالاترین سطح خود از ۱۱ ژوئن را به ثبت رساند و سپس در زمان نگارش این مقاله در حدود ۱۶۰۰ دلار باقی ماند. اتریوم بار دیگر از نظر سود روزانه در بین ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار پیشتاز بود. ETH/USD در مقایسه با پایین‌ترین حد خود از ۱۰ روز قبل، ۶۲ درصد افزایش یافت.

ETH/USD 1-day

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx