پشتیبانی موزیک پلیر وین‌امپ از NFTهای اتریوم و پالیگان

وین‌امپ
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

پخش کننده رسانه قدیمی وین‌امپ (Winamp) اکنون از NFT های موسیقی مبتنی بر اتریوم و پالیگان در آخرین به روز رسانی دسکتاپ خود پشتیبانی می کند. پشتیبانی جدید مبتنی بر وب ۳ به کاربران این امکان را می دهد تا کیف پول متامسک خود را از مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و بریو متصل کنند و موسیقی را از توکن های ERC-721 و ERC-1155 در اتریوم و پالیگان دانلود کنند. الکساندر سابوندجیان، مدیر عامل وین‌امپ در بیانیه‌ای گفت:

«هدف وین‌امپ همیشه در مورد دسترسی و نوآوری بوده است و امروز ما مفتخریم که اولین پخش کننده مستقل را که NFTهای صوتی و همچنین سایر فرمت‌های موجود را می‌خواند، راه‌اندازی می‌کنیم.

سابوندجیان افزود:

«وین‌امپ بخش کلیدی اولین نوآوری موسیقی دیجیتال بود، زمانی که mp3 ها نحوه گوش دادن و لذت بردن ما از موسیقی را تغییر دادند. اکنون ما از پیشروی بعدی پشتیبانی می کنیم، زیرا هنرمندان بیشتری به بررسی وب ۳ و پتانسیل آن می پردازند.»

این به روز رسانی علاوه بر افزودن پشتیبانی از NFT های موسیقی، ردپای حافظه وین‌امپ را کاهش می دهد و امنیت آن را ارتقا می دهد.

وین‌امپ در ابتدا در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و به طور گسترده به عنوان پخش کننده رسانه غالب ویندوز یاد می شود. از آن زمان تا کنون توسط بسیاری از پلتفرم های رسانه ای دیگر، مانند Windows Media Player و Apple Music جایگزین شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx